ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی آبی ها در سوپرجام

ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی آبی ها در سوپرجام

عباس سرهاب درباره قهرمانی استقلال در سوپرجام باشگاه های داخلی گفت: آبی ها در دیدار مقابل نساجی عملکرد خوبی داشتند و مشخص بود که به دنبال قهرمانی برای این جام هستند. آنها بهترین تیم زمین بودند و موقعیت‌های بسیار بیشتری نسبت به حریف داشتند و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند، قطعاً نتیجه بازی 3-0 به سود استقلال می‌شد.

وی افزود: علیرضا حقیقی مدافع تیم نساجی روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و ستاره زمین بود. او چند گل صددرصدی از مهاجمان استقلال گرفت تا نساجی شکست سنگینی را متحمل نشود. در واقع عدالت فوتبالی در این دیدار اجرا نشد تا استقلال تنها با یک گل پیروز شود.

عباس سرخاب همچنین خاطرنشان کرد: استقلالی ها اگرچه بازی قابل قبولی داشتند اما همچنان می توانند بهتر بازی کنند و در مسابقات گل های بیشتری بزنند. مهدی قیدی یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد و اگر قائدی همیشه در اوج باشد، استقلال روز خوبی خواهد داشت.

مهاجم اسبق آبی ها در پایان گفت: فکر می کنم استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و تعطیلات لیگ برتر به خاطر تیم ملی و جام جهانی به خرج تیم ساپینتو تمام شد. با این حال استقلال باید در تعطیلات بیشتر روی تاکتیک ها کار کند تا بعد از بازی های جام جهانی با اقتدار در لیگ برتر بازی کند و نتایج مورد نیاز خود را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید