ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره فتح الله زاده

ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره فتح الله زاده

رضا رجبی بازیکن سابق استقلال پس از اعلام موضوع دریافت کمک مالی از هواداران برای پرداخت بدهی استراماچونی از حمله هواداران استقلال به مدیرعامل این باشگاه گفت. فتح الله زاده می خواهد با این حرف دولت را شرمنده کند.

وی ادامه داد: رفتار حاجی در پاسخ به بی توجهی دولت به باشگاه استقلال است. با این اقدام او در واقع به در گفت که به دیوار گوش دهد اما متاسفانه عده ای ناآگاه به او حمله می کنند. هواداران واقعی استقلال کسانی هستند که به تمرین رفته اند نه کسانی که در شبکه های اجتماعی به او حمله می کنند. آنها مزدوران دشمنان فتح الله زاده هستند.

بازیکن سابق استقلال افزود: حسادت با حسادت فرق دارد. حسادت به این معنی است که من موفقیت شما را نمی بینم، اما حسادت به این معناست که پیشرفت رقیب خود را تحسین و حسادت می کنم. حالا کسانی که به فتح الله زاده و موفقیت های اخیر او حسادت می کنند به او حمله کرده اند. قهرمانی در سوپرجام، بهبود نتایج استقلال و صعود به اوج، قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر جام حذفی ایران، پرداخت 30 درصد پول بازیکنان در این مدت با وجود بدهی های سنگین و سایر کارهایی که او انجام می دهد را نمی بینند. چک شخصی.؟

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: متاسفانه بارها اتفاق اشتباه در باشگاه استقلال تکرار شده است. می گویند دیوانگی تکرار یک اشتباه است و نمی توان انتظار نتیجه متفاوتی از آن داشت. در باشگاه استقلال نیز بارها در زمان عقد قرارداد اشتباهات مشابهی صورت گرفت. مثلاً بدهی به استراماچونی را می شد با 10 میلیارد تومان تسویه کرد اما اشتباهات مکرر در عدم پرداخت آن بدهی کار را به اینجا رساند.

رجبی همچنین در مورد انتقادات به فتح الله زاده برای بازیکن نگرفتن در فصل نقل و انتقالات گفت: تیمی که این همه مهره دارد چه نیازی به بازیکن دارد؟ چرا که با وجود قراردادهای عجیب و رویایی که در تابستان دولت قبل امضا شد، زمانی که بازیکنی 4 میلیاردی بود، فتح الله زاده قرارداد 40 میلیاردی نگرفت، زیرا این تیم که در هر پستی به جز نیمکت، چند بازیکن بزرگ دارد. نیازی به بازیکن ندارد

رجبی گفت: کسانی که به فتح الله زاده حمله می کنند حق ندارند چون فوتبال بلد نیستند. من مجوز حرفه ای فوتبال دارم و جوانی ام را در این ورزش گذرانده ام، این را درک می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید