حرکت جنجالی محمد رویانیان برای استقلال و علی فتح الله زاده؟

حرکت جنجالی محمد رویانیان برای استقلال و علی فتح الله زاده؟

محمد رویانیان که در دوران حضورش در پرسپولیس با وجود هزینه هایی که داشت، در مقطعی به دلیل پرداخت مطالبات مانوئل ژوزه با مشکلات مالی مواجه شد، مدعی درک وضعیت فعلی علی فتح الله زاده، مدیرعامل فعلی استقلال است که در پرداخت مطالبات استراماچونی وی در ابتدا با اشاره به روند موفق پرسپولیس در دو بازی اخیر گفت: در دو بازی اخیر شاهد عملکرد قدرتمند و موفق پرسپولیس بودیم که هواداران انتظار آن را داشتند.

وی ادامه داد: منتظر قهرمانی پرسپولیس هستیم. شرایط 100 درصد پرسپولیس بهتر از رقبای خود است. یحیی چند سالی است که سخت و تحت فشار کار می کند. اما قطعا او هم تجربه و هم کیفیت لازم برای موفقیت پرسپولیس را دارد. در مجموع یحیی گل محمدی خیلی خوب است و قطعا می تواند دوباره هواداران پرسپولیس را راضی کند.

رویانیان با انتقاد از نحوه معرفی گزینه های داخلی برای تیم ملی گفت: متاسفانه در مورد گزینه های داخلی کار خوبی انجام نشد و شأن مربیان ایرانی زیر سوال رفت. این اصلا خوب نبود. این به مربیان خوب ما آسیب زد. بازی بدی بود برخی معیارها در نظر گرفته نشد. لازم به ذکر است که بحث تیم ملی و پرچم ایران مطرح است و باید با احترام و وسواس با این موضوع برخورد شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: به هر حال مربیان ما یحیی گل محمدی، امیر گلنووی و اکثر مربیان ما یا افرادی مانند مایلی کوهن یا کسانی که در تیم ملی زحمت کشیدند سرمایه فوتبالی هستند و باید ارزش آنها حفظ شود. فدراسیون چند گزینه داخلی را با این کار سوزاند. مربیان بومی معروفی هستند، با بیوگرافی و سبک مربیگری مشخص، اما این کار فدراسیون راضی کننده و به نظر من درست نبود.

روجانیان در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی گزینه داخلی یا خارجی برای تیم ملی موثر است، گفت: من خودم از خارجی ها آسیب دیدم و خیری از آنها ندیدم. ای کاش می توانستیم روی مربیان داخلی سرمایه گذاری کنیم و امکانات مورد نیاز برای استفاده در چنین شرایطی را به آنها بدهیم. ابتدا باید زیرساخت ها و شرایط لازم را فراهم کنیم. ما همیشه بزرگترین مولفه را داشته ایم که استعداد است و نمونه آن حضور لژیونرهای موفق زیادی در خارج از ایران است. اما زیرساخت ها همیشه مشکلاتی داشته و در چنین شرایطی حضور مربیان خارجی تاثیر چندانی نخواهد داشت و موقتی خواهد بود.

وی درباره ناراحتی مدیرعامل استقلال و مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه است، گفت: برنامه آقای فتح الله زاده را دیدم و خواستم با او تماس بگیرم اما وقتی او را اینقدر عصبانی دیدم دیگر با او تماس نگرفتم. من تا به حال آقای فتح الله زاده را اینقدر ناراحت ندیده بودم، حتما فشار روحی زیادی به او وارد می شود. به زودی به او زنگ می زنم و دلداریش می دهم. در چنین شرایطی باید کمک کرد. استقلال و پرسپولیس نمادهای ورزشی و اجتماعی این کشور هستند و نباید به این دو تیم آسیبی وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید