شوک برای فتح الله زاده; هیچ خبری و حرکت مثبت از استقلال نیست

شوک برای فتح الله زاده;  هیچ خبری و حرکت مثبت از استقلال نیست

استقلالی ها به دلیل نتایج خوبی که در لیگ برتر و جام حذفی کسب کردند، انتظار نداشتند در عید دست خالی به خانه بروند اما این اتفاق به دلیل بحرانی بودن شرایط مالی در استقلال رخ داد.

شایعه شده بود که مخبر به باشگاه استقلال کمک کرده تا این بدهی را پرداخت کند! اما این خبر صحت نداشت. همچنین گفته شد که این بدهی را قطری ها باید پرداخت کنند اما مشخص شد این خبر نیز صحت ندارد. تنها امید استقلال همراه اول است. در صورت موافقت شریک اول برای اسپانسر شدن استقلال باید سریعا به باشگاه برای پرداخت بدهی ها کمک کند و خبری از جلسه باشگاه استقلال و مدیران این شرکت نیست. اگر این جلسه برگزار می شد و نتیجه مثبت بود قطعا باشگاه استقلال به آن اشاره می کرد.

اگر روزهای آینده مثل روزهای قبل پیش برود، استقلال پنجره بعدی را از دست می دهد و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود. در این صورت علی فتح الله زاده از باشگاه استقلال می رود! چرا که او علاوه بر ناکام ماندن از اتمام این پرونده، باید با بازیکنان معترضی هم روبرو شود که به شدت عصبانی هستند زیرا در آخر عید دست خالی به خانه رفتند! ادامه این وضعیت حتی می تواند به خداحافظی ساپینتو منجر شود.

اگرچه او تیم خوبی ساخته و برای آن هزینه کرده است، اما در عرض 7 هفته از مسابقات لیگ برتر، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده است، اما مشکلات مالی می تواند هر دو جام را از زمین آبی ها دور کند.

علی فتح الله زاده راهی آبی ها می شود یا ساپی؟ این تا چند روز دیگر برقرار خواهد شد. شاید در آخرین لحظه مشکلات مالی تیم حل شود و هر دو بمانند و برای دو جام بجنگند.

دیدگاهتان را بنویسید