پیشکسوت استقلال از علی فتح الله زاده دفاع کرد

پیشکسوت استقلال از علی فتح الله زاده دفاع کرد

در ابتدا رضا رجبی پیشکسوت استقلال گفت: ببینید چقدر انسان مستقل و مدیر موفقی زیر فشار است و چقدر بی عدالتی می بیند. فتح الله زاده احساس تنهایی می کند و به کار علمی می پردازد و معتقد است ترک مردم گاهی از ماندن تاثیر بیشتری دارد.

رجبی ادامه داد: از دولت افرادی که نام استقلال را اینگونه لکه دار می کنند تعجب می کنم. نام استقلال علاوه بر نشان دادن استقلال یک کشور، یک تیم فوتبال است که نماینده مردم ایران است. بنابراین اکنون بحث ملی گرایی است، نه یک باشگاه. مدتی است که فتح الله زاده به زمین و زمان روی آورده اما هیچکس کمکی نکرده است. محصول مدیریت قبلی بود که این همه پول آمد و خرج شد و هیچکس فکر نمی کرد روزی استقلال با مشکل مواجه شود.

رجبی افزود: من به عنوان یک هوادار و نه فردی که در استقلال بازی کردم واقعا برای فتح الله زاده متاسفم که باید تنها بیاید تا همه مشکلات را حل کند. تعجب می کنم که چرا آمدند و دست فتح الله زاده را در پوسته مهره گذاشتند و تا آخرین لحظه تمام امیدشان را دادند. با این حال، تنها بخشی از این مشکل بدهی استراماچونی بود و هیچ یک از این افراد سعی نکردند مدارک را پر کنند و نمی خواستند آنطور که می خواهند پول را در باشگاه خرج کنند.

رجبی در پایان افزود: امیدوارم تا پایان فروردین ماه موفق به تسویه این پول شوند تا حداقل امتیاز گرفته نشود. استقلال 30 میلیون هوادار دارد. من از ریاست جمهوری، مجلس، وزارت ورزش و جوانان و هرکسی که می تواند کمک کند تا این بحث جمع شود. برای مملکت ما خوب نیست که بیایید هویت باشگاه و ملیت را صد میلیاردی زیر سوال ببرید. امیدوارم به فتح الله زاده کمک کنند تا برگردد زیرا هیچکس نمی تواند کاری را که او انجام می دهد در این شرایط انجام دهد. او از روزی که آمد سوپرجام را بالای سر برد و حالا تیمش بالای جدول است. این از درایت اوست، او پولی را که در بدترین شرایط داشت برای امور جاری باشگاه خرج کرد. اگر او بیاید و برای استراماچونی هزینه کند و تیم ششم شود، مردم خوشحال می شدند؟ به هر حال همه باید دست به دست هم بدهند تا این مشکل حل شود و امتیاز نگیریم و به امید خدا استقلال امسال با فتح الله زاده قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید