واکنش پیشکسوت استقلال به صحبت های فتح الله زاده درباره مسی

واکنش پیشکسوت استقلال به صحبت های فتح الله زاده درباره مسی

پیروز قربانی، سرمربی شهرداری آستارا با دقت و احتیاط درباره صحبت های فتح الله زاده و حضور مسی در استقلال صحبت کرد و گفت احتمالا این حرف ها را برای بالا بردن روحیه هواداران زده است. گفت و گو با او را در ادامه بخوانید:

صحبت های شب گذشته علی فتح الله زاده درباره حضور مسی در یک برنامه تلویزیونی با انتقادات زیادی همراه بود، نظر شما در این مورد چیست؟

آقای فتح الله زاده یکی از دوستان من است. بیشتر فکر می‌کنم او این کلمات را برای تشویق هواداران گفت.

تیم شما شهرداری آستارا چطور؟

اتفاقی که در لیگ یک می افتد واقعا مضحک است! باید با تیم امید وحدت خراسان بازی می کردیم. تیمی که از همه تیم ها کمتر از 6 یا 7 گل نمی گیرد و به لطف فجر سپاسی 11 گل زده است. این تیم افتخار لیگ یک را کسب کرد. سپس سازمان لیگ به ما اعلام می کند که این تیم به مدت دو هفته تعطیل است تا مشکلات آنها حل شود! این چه عدالتی است؟ بعد مصاحبه کردم و گفتم فوتبال ما مسخره است، من را از ورود به ورزشگاه محروم کردند!

برگردیم به استقلال، گفتید آقای فتح الله زاده دوست شماست، لطف کنید به او توصیه کنید که هر روز در تلویزیون ظاهر نشود و بیشتر روی بدهی ها تمرکز کند.

من شخصاً با آقای فتح الله زاده کاری ندارم. اما بهتر می دانید که هیچ مدیری در این فوتبال حتی نمی تواند برای آینده اش برنامه ریزی کند. من خودم به عنوان مربی فقط می توانم برای یک روز برنامه ریزی کنم. مردم صبح و شب را بی هدف می گذرانند. عده ای بر اساس ارتباطات مدیر فوتبال می شوند و 4 روز دیگر از فوتبال دور هستند تا به مشکلات و بدهی های به وجود آمده پاسخ دهند. استقلال و پرسپولیس نسبت به دیروز بدهکارتر می شوند.

نظرت در مورد جدایی آزورلو از استقلال چیست؟

من با شخص خاصی صحبت نمی کنم. کل سیستم مدیریت اشتباه است. فوتبال و مدیریت آن یک موضوع کاملا تخصصی است. وقتی فردی فقط به خاطر روابط مدیر می شود، نمی تواند مشکلات را حل کند. سپس به عنوان مربی و بازیکن فشار وارد می شود. من می گویم فوتبال ما مسخره است چون همه جای دنیا فوتبال برای خدمت به مردم درست می شود، بعد فوتبال ما بدون تماشاگر بازی می شود.

آیا می دانستید فروش سهام استقلال هم متوقف شد؟

اگر آن وعده های روز اول اتفاق می افتاد، نامم را عوض می کردم. در مجموع بورس ما به دلیل محدودیت صادرات و واردات خوب نیست و از ورزش و فوتبال هم خبری نیست. نیازی به بورس نیست، صنعت فوتبال خودش پول در می آورد، اما متاسفانه فوتبال ما سیاسی است و وقتی رئیس جمهور عوض می شود، مردم هم تغییر می کنند. هیچ تضمینی و برنامه ریزی مدیریتی وجود ندارد، باید بپذیریم که هیچکس خوب عمل نمی کند.

اخرین حرف؟

لطفا حرف من را قبول کنید که علی یک افسانه است. همه فوتبالیست ها و ورزشکاران ایران به نام او افتخار می کنند، همین.

دیدگاهتان را بنویسید