واکنش شدید هواداران استقلال به درخواست فتح الله زاده

واکنش شدید هواداران استقلال به درخواست فتح الله زاده

هواداران تیم استقلال که در هفته های اخیر به شدت نگران پرداخت بدهی آندره آ استراماچونی (سرمربی ایتالیایی سابق استقلال) بودند، پس از شنیدن پیشنهاد علی فتح الله زاده مبنی بر جمع آوری کمک های مردمی برای پرداخت استراماچونی ها به این موضوع واکنش نشان دادند. بدهی.

هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی با استناد به کمک وزارت ورزش برای پرداخت به کالدرون (سرمربی سابق پرسپولیس) خواستار مراجعه فتح الله زاده به دولت و کمک گرفتن از وزیر ورزش و مقامات عالی رتبه کشوری و دولتی به جای انتشار این خبر شدند. شماره حساب و از مردم کمک بخواهید در صورت امکان پرداخت به استراماهونی درخواست می شود.

به گفته فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال، ظاهرا این باشگاه حداکثر تا 20 فروردین ماه فرصت دارد تا درخواست استراماچونی را ارائه کند. در غیر این صورت مشکلات زیادی از جمله بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یا پس گرفتن امتیاز از جمله وضعیت باشگاه استقلال پیش خواهد آمد.

هواداران استقلال در فضای مجازی پیشنهاد مدیرعامل باشگاه را راه حل مناسبی برای مشکل استراماهونی نمی دانند و فکر می کنند مدیران باشگاه استقلال باید مانند پرسپولیسی ها رفتار کنند.

لازم به ذکر است؛ آنها همچنین به وزارت ورزش و کارمندان دولت حمله کردند و از آنها خواستند به هر دو تیم قرمز و آبی پایتخت نگاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید