خبر خوش فتح الله زاده برای هواداران استقلال

خبر خوش فتح الله زاده برای هواداران استقلال

به دستور علی فتح الله زاده سرپرستی جدید باشگاه استقلال، پروژه نیمه تمام تجهیز کمپ زنده یاد حجازی که در سال گذشته با حضور مصطفی آجورلو (مدیرعامل قبلی این مجموعه) برای چندمین بار راه اندازی شد. در این سالها و از اواخر سال گذشته دوباره شروع شد، رها شد، با قدرت احیا شد.

اخبار رسیده به باشگاه استقلال حاکی از آن است که فتح الله زاده که شخصا قصد دارد تا اواسط ماه جاری دفتر خود را به کمپ زنده یاد حجازی منتقل کند، از معاون اجرایی باشگاه خواسته است تا پیمانکار مربوطه را در خصوص تجهیزات ناصر متقاعد کند. صندلی های اردوگاه حجازی متصل به سکوهای سیمانی این کمپ باید در اسرع وقت نصب شده و برای حضور هواداران قابل استفاده باشد.

در ادامه فتح الله زاده که در مدت تصدی مدیرعاملی جدید خود سه بار از اردوگاه حجازی بازدید کرده و ضمن ابراز رضایت نسبی از وضعیت رختکن و سرویس های بهداشتی (سرویس بهداشتی و حمام) تاکید کرد: شرایط سایر قسمت های این مجموعه کوچک ورزشی بسیار مناسب است. همچنین رضایت بخش است.باید مورد استفاده قرار گیرد تا تیم استقلال همیشه یا حداقل چند روز در هفته تمرینات خود را در این مکان با حضور هواداران تیم استقلال انجام دهد.

او که مدیرعاملی هوادار است و همیشه خود را به عنوان یکی از هواداران استقلال معرفی کرده است، می داند که قطعا این اتفاق استثنایی برای هواداران استقلالی خواهد بود که سال هاست فرصت حضور در محل تمرین تیمشان را ندارند.

آخرین حضور هواداران استقلال در تمرین استقلال به حضور علیرضا منصوریان در فصل شانزدهم باز می گردد که استقلالی ها از کمپ زنده یاد حجازی یا زمین شماره آزادی بازدید کردند. 2، گاهی تمرینات تیم استقلال را از نزدیک تماشا می کردم. اما از فصل هفدهم، به جز موارد معدودی که باشگاه استقلال مجوز حضور هواداران را صادر کرده است (به استثنای دو سال شیوع ویروس کرونا)، هیچ فرصتی برای هواداران فراهم نشده است تا تمرینات تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند.

این وضعیت به این دلیل است که در آن سال‌ها هواداران پرسپولیس که به ورزشگاه شهید کاظمی می‌رفتند، تمرینات پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کردند و هواداران استقلال از مدیران باشگاه گلایه داشتند که چرا ما نمی‌توانیم در محل تمرین این تیم حاضر شویم، ما استقلالی نیستیم.

لازم به ذکر است؛ در روزهای گذشته مشخص شد که زمین کمپ زنده یاد حجازی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و مشکلی برای تمرین تیم استقلال در آن وجود ندارد. اما با توجه به آماده نبودن سایر بخش ها، تمرینات این تیم در زمین چمن مجموعه ورزشی هنگام برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید