آیا جانشین فتح الله زاده هواداران استقلال را خوشحال می کند؟

آیا جانشین فتح الله زاده هواداران استقلال را خوشحال می کند؟

در ماه گذشته و بارها شاهد انتقاد ریکاردو ساپینتو از شرایط مالی باشگاه استقلال و درآمد خود بودیم.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که در ماه های اخیر بیش از سایرین امور مالی و اقتصادی باشگاه استقلال را در دست داشت، حجت کریمی بود. کسی که در دو دهه گذشته با تشکیل «کمیته تسویه حساب» در دوران مدیریت مصطفی آجورلو، بیشتر بدهی های گذشته این باشگاه را پرداخت تا استقلالی ها برای گرفتن مجوز حرفه ای مشکلی نداشته باشند.

حالا پس از تغییرات و تحولات اخیر در راس باشگاه استقلال، همین مرد به عنوان رئیس هیئت مدیره و سپس سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب شده است. رابطه صمیمانه حجت کریمی و ساپینتو در ماه های اخیر باعث شده تا کریمی به غیر از نتایج مطلوب استقلال با سرمربی پرتغالی اش، تمایل زیادی به ادامه همکاری با ساپینتو داشته باشد.

از نزدیکان هیات مدیره باشگاه استقلال مطلع شدیم که حجت کریمی که تا روز تشکیل جلسه باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شده است قصد دارد با بازنگری کامل در ریکاردو شرایط را برای ادامه همکاری این مربی با استقلال فراهم کند. قرارداد ساپینتو

او قصد دارد در اولین گام سرمربی پرتغالی تیم را حمایت مالی کند و معوقه او را بپردازد تا خیال ساپینتو برای ادامه همکاری با استقلال راحت شود.

گفته می شود با توجه به تقاضای شدید هواداران برای ادامه همکاری با ساپینتو و جلوگیری از خروج احتمالی این مربی، کریمی قصد دارد بر موج خواسته های هواداران سوار شود و قبل از هر اقدامی خیال آنها را راحت کند. ادامه همکاری استقلال با ساپینتو در فصل بعد. هر چند این سوال بستگی به جلسه پیش روی باشگاه استقلال دارد و اینکه آیا حجت کریمی در باشگاه استقلال باقی می ماند یا خیر.

بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و دارایی، قرار است جلسه باشگاه استقلال ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار و در خصوص اعضای هیات مدیره و امور مربوط به سرپرست این باشگاه تصمیمات جدی اتخاذ شود.

دیدگاهتان را بنویسید