جانشین فتح الله زاده در استقلال را هم تعیین کردند

جانشین فتح الله زاده در استقلال را هم تعیین کردند

بازیکنان تیم استقلال که روز سه شنبه پس از خروج از محل تمرین با این خبر آشنا شدند، در این باره بین خود صحبت کردند و سوالات مختلفی را درباره علت این مشکل مطرح کردند و بین خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بازیکنان تیم استقلال در مورد اینکه چه کسی جایگزین فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال می شود نظرات متفاوتی داشتند و دلیل آن حضور مصطفی آجورلو در فصل گذشته و جایگزینی علی فتح الله زاده بود.

گروهی بر این باورند که مدیرعامل جدید از بین اعضای هیات مدیره فعلی انتخاب می شود و تعدادی دیگر معتقدند مدیرعامل از خارج برای استقلال تعیین می شود.

برخی از بازیکنان این تیم با اشاره به صحبت های اخیر حجت کریمی علیه بازیکنانی که گفته بودند اگر پولشان کمتر از هزار تومان باشد به میدان نمی روند، فکر می کنند اگر تیم مدیریتی باشگاه تغییر کند بهتر است.

باید توجه داشت؛ سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای به طور غیرمستقیم اظهارات علی فتح الله زاده در خصوص مدیریت قبلی و اظهارات چند روز پیش آجورلو را محکوم کرد و اعلام کرد که به زودی هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییر خواهد کرد. با این حال باید منتظر ماند و دید که این تغییرات چه زمانی و چگونه اتفاق خواهند افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید