کاپیتان استقلال ادعای فتح الله زاده را رد کرد

روزبه چشمی ادعای مدیرعامل استقلال را رد کرد و گفت: پولی که فتح الله زاده می گوید مال سه چهار ماه پیش است و من باید دو سه ماه قبل از آن پولم را می گرفتم.بعد از جام جهانی پول را دریافت کردم و ندارم. این را تکذیب کنید، اما وقتی گفتند اگر پولی به من ندهند، بازی نمی‌کنم، این برای من یک سوال است. نه الان، نه در این هفت، هشت سالی که در استقلال هستم، هیچکس نمی تواند به من پیام، کلمه یا صدایی بفرستد که به من پول ندهید، بازی نمی کنم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: در استقلال رسوایی به پا شد. به جای اینکه آن را درست کنیم، به دنبال تخریب چیز دیگری هستیم و بازیکنان را علیه یکدیگر و علیه هواداران قرار می دهیم.

چسمی تصریح کرد: اگر استراماهونی در زمان رفتنش حقوق می گرفت با مبلغ ناچیزی تسویه حساب می کرد.در این رسوایی نه یک نفر بلکه خیلی ها دست دارند و باید پاسخگو باشند. سه چهار مدیر قبلی باید مسئولیت بپذیرند که چرا به اینجا رسیده است. استقلال با نتایج کسب شده انگیزه دارد تا به آسیا برود اما باید مسابقات را از تلویزیون تماشا کند. بازیکن تا چه اندازه باید درگیر این مسائل باشد؟

وی درباره اینکه مدیران استقلال تلاش کرده بودند، گفت: یک بار امتحان می کنم اگر نشد چه فایده ای دارد. اگر پرداختی بود این اتفاقات نمی افتاد. مثل این است که بازیکنان ما تلاش می کنند و می بازند و بعد می گویند ما تلاش کردیم. اگر فقط تلاش کنم و مشکل حل نشود، هیچ اتفاقی نمی افتد. بدترش اینه که به جای اینکه راهی پیدا کنیم البته اگه راهی باقی مونده… تعجب میکنم. وقتی این را گفتم (اگر به من پول ندهند بازی نمی کنم)

بعداً فتح الله زاده نیز به این بحث پیوست و اظهارات قبلی خود را که دقایقی قبل بیان کرده بود تکذیب کرد. مدیرعامل استقلال گفت: من نگفتم روزبه چسمی پول زیاد یا اضافی گرفته است. نگفتم با چشماش بازی نمیکنه! گفتم به بازیکنی که بازی نمی کند پول نده. اگر تا پایان سال دستمزد نگیرید بازی می کنید؟

چسمی در پاسخ گفت: راست می گویی اما تا زمانی که بازیکنان بازی کردند همه چیز طبق قرارداد بود؟

فتح الله زاده که از چشم ناراحت به نظر می رسید خطاب به بازیکن تیمش تاکید کرد: به حرف من توجه کن. من نگفتم حقوق نمی گیرد، بازی نمی کند. داشتم مثال میزدم روزبه باید پولش را می گرفت. سه ماه تاخیر بحث این بود که اگر از دیگران پول بگیرید چه اتفاقی می افتد. شما جزو بازیکنانی بودید که همیشه ایستاده اید.

هافبک استقلال سپس گفت: امسال یک سری مشکلات در تیم وجود داشته است. بچه ها برای تعهد به هواداران بازی کردند وگرنه تیم شیراز زودتر منحل می شد.

مدیرعامل استقلال در این گفتگو اعلام کرد که بازیکنان تیمش تاکنون تقریبا 60 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند و حتی 10 بازیکن نیز بیش از 70 درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند.

چسمی در این خصوص گفت: درصدها مشکل عجیبی داریم. باشگاه به همین صورت حساب می کند و بازیکنان به همین صورت. خود فتح الله زاده هم می داند. این مشکل پابرجاست. فتح الله زاده می گوید 65 درصد اما این مشکل بین دفتر بازیکن و باشگاه است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری مشکل وجود دارد و همچنان وجود دارد. بحث درصدها مفصل است. فتح الله زاده می گوید 65 درصد و بیشتر داده ایم اما قبول نمی کنیم. من نمی خواهم خیلی کوچک باشم. بازیکنان و هواداران خوشحال هستند. لطفا این کار را نکنید نمی شود هر سال در سرما و گرما و با مصدومیت تیم و سال بعد همین نتیجه را گرفت و اگر پایین بیاییم و از آسیا حذف شویم یا امتیاز بگیریم. اگر دنبال یک فوتبالیست حرفه ای هستیم، باید خارج از فوتبال حرفه ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید