فتح الله زاده خیال بازیکنان استقلال را راحت کرد

فتح الله زاده خیال بازیکنان استقلال را راحت کرد

وی در این حضور ضمن حمایت از کادر فنی این تیم و همچنین تمجید از عملکرد هفته های اخیر استقلال، از بازیکنان استقلال خواست با قدرت به کار خود ادامه دهند و قهرمان سوپرجام، لیگ برتر و جام حذفی شوند.

علی فتح الله زاده از آنها خواست در دیدار با استقلالی ها نگران مسائل مالی و پرداخت دستمزد نباشند زیرا او و دوستانش در باشگاه تلاش خواهند کرد تا به زودی دستمزد بازیکنان را پرداخت کنند. وعده مهم مدیرعامل باشگاه استقلال که مورد استقبال بازیکنان این تیم قرار گرفت، دستمزد برابر بازیکنان بود.

گفته می شود در حال حاضر مبلغی که بازیکنان از باشگاه دریافت می کنند متفاوت است. از این رو وقتی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در گفت و گوی رسانه ای اعلام کرد که بازیکنان بین 30 تا 35 درصد می گیرند، برخی از بازیکنان اعتراض کردند و گفتند که دریافتی خود از باشگاه 15 درصد است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به بازیکنان گفت به زودی پرداختی برای همه بازیکنان یکسان خواهد بود و سپس با درصدها به صورت یکسان در بین بازیکنان رفتار خواهد شد که همانطور که ذکر شد با استقبال بازیکنان مواجه شد. مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین به بازیکنان این تیم قول داد که به زودی معوقات قهرمانی در لیگ برتر پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید