داستان اشتباه فتح الله زاده درباره کاپیتان استقلال

پس از این اظهار نظر، فتح الله زاده به جای اعلام خیر؛ بازیکنی که نام بردید به باشگاه خبر نداد و به مجری برترین برنامه فوتبال گفت: بهتره اسم نبرید! این اظهار نظر همه را به این فکر انداخت که حسین حسینی به باشگاه اخطار داده که مطالباتش را پرداخت کند و کاپیتان استقلال عملا چنین اقدامی انجام نداده بود و دیروز با تمسخر مدیرعامل باشگاه استقلال خبر فوق را تکذیب کرد و اظهار داشت: در آن زمان. ، در عوض فقط حمایت و تخریب دیدم.

فتح الله زاده وقتی متوجه شد که چگونه با اشتباه کاپیتان تیمش را به چالش کشیده است، بلافاصله با سایت باشگاه مصاحبه کرد و گفت: حسینی به باشگاه خبر نداده و مجری برنامه فوتبال برتر این حرف را زده است.

جالب اینجاست که بازیکنی که به باشگاه استقلال هشدار داده رافائل سیلوا بوده است نه حسینی. سیلوا اخیرا به باشگاه هشدار داده است که در صورت برآورده نشدن خواسته هایش قراردادش را فسخ خواهد کرد و مدیران باشگاه سعی کردند مقداری از این پول را به او پرداخت کنند. حتی بخشی از هزینه انتقال سیدمنش که توسط فتح الله زاده اخذ شده بود به حساب سیلوا واریز شده بود اما تا زمان پرداخت کامل وجه وی، این اخطار قابل اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید