انتقاد تند از خرید فرهاد مجیدی پس از پیروزی در نیم فصل

پیروزی قاطع استقلال در هفته پایانی بیست و یکمین دوره لیگ برتر، این تیم را با 35 امتیاز قهرمان نیم فصل این فصل کرد.

ایمان عالمی در مورد دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان و همچنین گل نخوردن مهاجم فرانسوی استقلال اظهاراتی داشت.

بازی استقلال در زمین مسجد سلیمان را چگونه ارزیابی کردید؟

خیلی بازی زیبایی بود استقلال پس از مدت ها با اقتدار کامل بازی کرد و با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه توانست برنامه های تاکتیکی خود را به خوبی در زمین اجرا کند و به شایستگی عنوان قهرمانی را در نیم فصل به دست آورد. مطمئنم این تیم می تواند بعد از سال ها در نیم فصل دوم با جذب چهره های مورد نظر در خط هافبک بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود.

حضور یامگا و گلش در خط حمله چطور؟

قبلا هم گفته بودم که موقعیت بازیکن 50 متر جلوتر است. او می تواند بازیکن خطرناکی باشد که همزمان گل می زند و پاس گل می دهد، کاری که در این مسابقه انجام داد. برنامه استقلال برای یمگا ایستادن پشت دفاع چپ نفت مسجد سلیمان بود که به درستی انجام شد و از همان نقطه به گل رسیدیم. چنین بازیکنی نباید از چارچوب دور باشد.

چرا زستد دوباره جلوی در توپ را به هوا پرتاب کرد؟

او بازیکن تاثیرگذاری است اما شاید هنوز نتوانسته خود را با شرایط لیگ ایران وفق دهد.

انجام 11 بازی در لیگ برتر ایران و حضور در ترکیب ثابت استقلال کافی نبود؟ آیا 14 میلیارد تن چنین بازیکنی ارزش دارد؟

کادر فنی استقلال باید بگوید 14 میلیارد خرج کرده است یا خیر. اما ما مردی مثل حسین زاده را در استقلال داریم که هم ایرانی است و هم جوان تر و هم تاثیرگذارتر. اما ژست هم کار خودش را می کند و فرصت های خوبی برای خود و دیگران در فضاها ایجاد می کند.

آیا ارسلان مطهری اگر کمتر از نیم دقیقه از بازی را به ثمر رسانده بود، یک گل بیشتر از او می زد، نمی توانست همین کار را بکند؟

ارسلان در ایران بازی کرده و با شرایط فوتبال ما آشناست. تا زمانی که فشاری روی او نباشد.

برای از بین بردن چنین وضعیتی در ژست چه پیشنهادی دارید؟

شاید پس از دادن فرصت به زستد، اکنون زمان نیمکت نشینی است. شاید این باعث بیرون راندن این بازیکن شود و وقتی به عنوان ذخیره به زمین می رود در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری داشته باشد. البته همه اینها به کادر فنی استقلال برمی گردد چون تمرین نمی کنیم.

به نظر شما ضربه زبیر به نیک نفس از مرز گذشت؟

پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان از اهمیت این موضوع بکاهد. اما فکر می کنم توپ نیک نفس هم از خط عبور کرد. با این حال فکر می کنم اگر بچه های تیم دقت بیشتری می کردند، نفت گل های بیشتری از دست می داد.

نامه باقی مانده؟

تبریک به کادر فنی استقلال و بازیکنان این تیم که موفق شدند مقتدرانه و رکورددار نیم فصل اول هدایت شوند. امیدوارم در نقل و انتقالات زمستانی خط هافبک تقویت شود و بازیکنان عوض شوند.

تو چی میگفتی

چون دیدیم در غیاب وریا، یمگا باید تقریبا نیمی از بازی های هافبک و دفاع راست را به جای گفوری با این قدرت تهاجمی و گلزنی انجام می داد، چون ما مهره ای برای بازی در جای وریا نداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید