هشدار جدی حسن روشن به استقلال پس از پیروزی در نیم فصل

هشدار جدی حسن روشن به استقلال پس از پیروزی در نیم فصل

حسن روشن گفت: درست است که استقلال در پایان نیم فصل قهرمان شد اما در فوتبال چیزی به نام قهرمانی نیم فصل وجود ندارد و در پایان فصل به نفر اول جام اهدا شد. تیم.”

وی افزود: سال ها استقلال با پرویز مظلومی و صمد مرفاوی در نیم فصل اول موفق بود و حتی اول شد، اما نه تنها در نیم فصل دوم لیگ قهرمان نشد، بلکه سوم شد. چهارم.» از اتفاقات گذشته درس بگیرید و از کوچکترین لغزش بپرهیزید.

روشن گفت: این تیم شاید حرفی برای گفتن به فرهاد مجیدی داشته باشد اما نباید از این وضعیت خارج شود. استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و باید این روند را ادامه دهد.

پیشکسوت استقلالی خاطرنشان کرد: تیم مجیدی مدعی شایسته، با انگیزه و اصلی برای قهرمانی لیگ است. من به این تیم امید زیادی دارم و آرزوی من برای حضور در مسابقات قهرمانی آبی ها در پایان لیگ است.

روشن با اشاره به نگرانی خود از احتمال جدایی بازیکنان در پایان فصل گفت: به فرهاد مجیدی گفتم و به شما هم می گویم که نگران فصل آینده هستم. فصل که تمام می شود، تعداد زیادی از بازیکنان استقلال مجبور نیستند دوباره از هم جدا شوند.

وی با تمجید از عملکرد آجورلو در باشگاه استقلال تاکید کرد: مصطفی آجورلو در دوران مدیرعاملی استقلال عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در استقلال آرامش پیدا کرده و می تواند روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزند.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند دو رقم خوب بگیرد، در نیم فصل نقاط ضعف خود را برطرف می کند و با آمادگی کامل به میدان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید