ستاره محبوب فرهاد و استقلال در نیم فصل از هم جدا می شوند؟

ستاره محبوب فرهاد و استقلال در نیم فصل از هم جدا می شوند؟

قهرمان فصل قبل لیگ برتر 3 نماینده در تیم ملی داشت که ابوالفضل جلالی، سید حسین حسینی و روزبه چسمی بازیکنانی بودند که از استقلال در جام جهانی حضور داشتند. به جز این سه بازیکن، محمد محبی، مهدی مهدی پور، مهدی کایدی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، صالح حردانی و جعفر سلمانی بازیکنانی بودند که در زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شدند و حتی با بازگشت کی روش، تعدادی از آنها ملی پوش بودند. اما در نهایت نتوانستند به لیست نهایی تیم ملی راه پیدا کنند.

یکی از بازیکنانی که حتی قبل از جام جهانی در اردوی اتریش و مینی کمپ های تیم ملی حضور داشت، صالح حردانی بود. حردانی که مدافع مورد علاقه اسکوچیچ بود و ابتدا توسط او به تیم ملی دعوت شد، در چند مرحله از سوی کی روش نیز به اردو دعوت شد اما در نهایت در کنار صادق محرمی و رامین رضاییان از لیست تیم ملی خارج شد. دو مدافع راست تیم ملی برای حضور در جام جهانی حردانی که در فصل قبل یکی از بازیکنان خوب استقلال مجیدی بود و حتی موفق شد وریا غفوری، کاپیتان آبی ها را جابجا کند، این فصل را با این عنوان آغاز کرد. بازیکنی دائمی اما به یکباره در تیم ساپینتو نیمکت نشین شد و سرمربی پرتغالی استقلال کوین یامگای را ترجیح داد و باید در پست دفاع راست استفاده شود اما از هاردانی استفاده نشود.

دلیل نیمکت نشینی های پشت سر حردانی مشخص نیست اما این نیمکت نشینی ها باعث شد تا این بازیکن جام جهانی را از دست بدهد. موضوعی که خودش در مصاحبه ای به آن اشاره و اعلام کرد، ساپینتو برای حضور در جام جهانی با او همکاری نکرد. صالح که فصل گذشته و در بازی برگشت مقابل استقلال وارد زمین شده بود، روند بازی را تغییر داد و یک پاس گل زیبا به استد داد که باعث شد استقلال در این بازی شکست نخورد و یکی از دلایل قهرمانی آبی ها بود. .

همانطور که مشخص است حردانی در دربی پیش رو جایی در ترکیب استقلال ندارد و ساپینتو ترجیح می دهد دوباره از یاماگا در پست خود استفاده کند. همانطور که شنیده ایم، چندین تیم مطرح لیگ برتری قصد دارند از این فرصت برای جذب هاردانی استفاده کنند. مشخص نیست استقلال و ساپینتو با جدایی این بازیکن جوان از تیمشان موفق می شوند یا خیر، اما چیزی که برای این بازیکن جوان بسیار مهم است این است که بتواند بازی کند.

حردانی که جام جهانی را از دست داد نمی خواهد سال آینده جام ملت های آسیا را از دست بدهد و به همین دلیل باید بازی کند. صالح هنوز تصمیمی برای جدایی از استقلال نگرفته است اما قطعا نمی خواهد شرایطش به همین منوال پیش برود و به نوعی آینده فوتبالی اش تحت تاثیر گذرهای متوالی در استقلال قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید