انتقاد تند مجتبی جباری از فرهاد مجیدی

انتقاد تند مجتبی جباری از فرهاد مجیدی

استقلال در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی در صدر جدول قرار دارد که بسیاری از سبک بازی این تیم انتقاد کردند و مدعی شدند این تیم در حمله بسیار ضعیف و ناکارآمد است.

مجتبی جباری درباره روند استقلال و عملکرد این تیم مقابل آلومینیوم گفت: استقلال باید جاه طلب باشد، آلومینیوم تیم خوبی است، اما استقلال خیلی هزینه کرد، بازیکنان را برد و هواداران سال ها منتظر بردند تا این تیم برنده شود. از فضای حریف بهتر استفاده کنید، زیرا تیم مقابل جلو می آید و می توانید گل های بعدی را به ثمر برسانید.

وی با بیان اینکه گفته می شد ساخت یک خط دفاعی قوی برای مجیدی در اولویت است، گفت: شما خط دفاعی خوبی دارید و می توانید تا حدودی روی آن حساب کنید اما یکی از عناصری که نباید گلزنی کنید حمله است. ” حفظ توپ استقلال فقط اتلاف وقت است و وقتی به دروازه حریف نگاه نمی کنی تیمت قابل توجه است.

8 شاکی استقلال در پایان صحبت های خود مدعی شدند که برتری استقلال به دلیل عملکرد ضعیف سایر تیم ها است. کل دعوا خرید بازیکن برای ارائه یک بازی زیبا است. استقلال این پتانسیل را دارد اما بازی با آلومینیوم واقعا بد بود. یک قسمت فوتبال این است که می خواهید تماشاگران را خوشحال کنید و در این صورت باید فوتبال زیبایی نشان دهید. تا اینجا فکر می کنم لیگ برای استقلال بازی کرده وگرنه تیم برتر امتیازات خیلی بیشتری می گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید