بیانیه تند قرمزها خطاب به استقلال و فرهاد مجیدی

بیانیه تند قرمزها خطاب به استقلال و فرهاد مجیدی

باشگاه نساجی مازندران فیلمی از گل مردود استقلال مقابل شاگردان خاموش را در کانال روابط عمومی خود منتشر کرد که به خوبی نشان می دهد آرمان رمضانی قبل از بازکردن دروازه نساجی توسط مدافع این تیم اشتباه کرده است.

باشگاه نساجی زیر متن زیر را منتشر می کند که به شرح زیر است:

«صحنه آشکار خطای آرمان رمضانی مهاجم استقلال روی امیرمهدی جانملکی مدافع نساجی که توسط داور برکی عرب به درستی تشخیص داده شد و گل استقلال مردود اعلام شد. متاسفانه برخی تیم ها با داشتن رسانه های مختلف سعی در تحریف واقعیت ها دارند.

بیانیه باشگاه نساجی مازندران قبل از دیدار با استقلال صرفا گلایه ای بود که نساجی چند هفته است از داوری رنج می برد. این نادرستی ها و اشتباهات در داوری گاه آرامش تیم را به هم می زند و حواشی زیادی را برای تیم نساجی ایجاد می کند.

باشگاه نساجی هیچ گاه قصد توهین و تهمت به مجموعه یا باشگاه را ندارد و در مجموع با وجود بی عدالتی اوضاع را به هم نزند و تشنج ایجاد نکرده و همواره قوانین را رعایت کرده است. اگر به نشست های خبری بی سر و صدا مربی نساجی نگاه کنید، حسن نیت باشگاه نساجی را می بینید.

با توجه به فضای رسانه ای برای معرفی مناسب تیم استقلال در رسانه ها و افکار عمومی، واقعیت چیز دیگری است.

این در حالی است که فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی گفت که اگر گل رمضانی اشتباه باشد، از کادر فنی جدا می شود. باید دید سرمربی استقلال حاضر به عمل به وعده خود می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید