مجیدی و جباری بهترین همبازی های من در استقلال و سپاهان بودند/ منتظر بودیم کریمی در یک لحظه همه را غافلگیر کند!

ساعت: 08:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801440

هافبک برزیلی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی و جباری بهترین هم تیمی های من در استقلال و سپاهان بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فابیو جانواریو هافبک برزیلی سابق استقلال در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر گفت: برای استقلال باید بگویم که تیم فرهاد مجیدی را می شناسم، او تیم خوب و قدرتمندی ساخته و اخبار و نتایج این تیم را دنبال می کنم. ” این روزها استقلال در صدر جدول است و این خیلی خوب است. آنها شکست نخورده اند و این یک افتخار است.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که استقلال باید در نیم فصل دوم این ثبات را حفظ کند تا در مدت زمان طولانی قهرمان شود.این تیم می تواند قهرمان ایران شود و کادرفنی و بازیکنان باید تمرکز خود را حفظ کنند. .

جیانواریو درباره شرایط حضورش در ایران افزود: همیشه وقتی با مردم ایران صحبت می کنم احساس خوبی دارم. وقتی متوجه نظرسنجی هواداران استقلال شدم، دوباره همان حس خوب را داشتم. من همیشه مردم و کشور ایران را دوست داشتم و باید بگویم شما در قلب من هستید.

وی افزود: از زمانی که ایران را ترک کردم و به برزیل آمدم سعی کردم دوستان ایرانی ام را حفظ کنم و هرگز ایران را فراموش نکردم. ارتباطم را با بازیکنان و باشگاه به نوعی حفظ کردم و عید نوروز را به آنها تبریک گفتم.

بازیکن سابق استقلال در ادامه میزان تماشای فوتبال ایران گفت: اخبار و فوتبال ایران را دنبال می کردم با وجود اینکه در برزیل هستم، روابط خوبی با مردم و مردم ایران دارم. دلم برای ایران شکست چون دیگر هواداران با من خوب بودند.

وی ادامه داد: افتخار می کنم که هواداران استقلال و مردم ایران مرا فراموش نکرده اند. از زمانی که ایران را ترک کرده ام فوتبال شما را دنبال می کنم و روزی نبوده که از اخبار فوتبال ایران در جریان نباشم. وقتی پیام مردم ایران را دریافت می کنم احساس خوبی دارم، زیرا بهترین خاطراتی که دارم از ایران است.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنی که با او بازی کرده چه کسی بوده است، گفت: فرهاد مجیدی و مجتبی جباری را بهتر از بقیه دیدم. مجتبی جباری بازیکن بسیار باهوشی بود و با چشمان بسته توانست بازیکن را در اطراف پیدا کند. در سپاهان محرم نویدکی را خیلی خوب دیدم.

جانواریو درباره بهترین بازیکنی که مقابل پرسپولیس بازی کرده است، خاطرنشان کرد: بازی های ما مقابل پرسپولیس همیشه سخت بوده است اما من علی کریمی را متفاوت از بقیه دیدم. او بازیکنی خاص، فنی و فوق العاده بود و هر لحظه منتظر بودیم همه را شگفت زده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید