«خوشنام» سریال طنز متفاوتی است که به موضوعی اخلاقی می پردازد/ اثری که هر لحظه مخاطب را غافلگیر می کند.


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822338

مریم نظری گفت: تفاوت کوشنام با دیگر سریال های طنز این است که هدف این سریال فقط خنده نیست و بسیاری از نکات اخلاقی بر اساس آموزه های دینی آموزش داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم نظری، کارشناس رسانه در تحلیل سریال رمضانی شبکه یک به خبرنگار تیتریک گفت: «خوشنام» سریالی طنز است که در قسمت های اول مخاطبی را جذب نکرد اما پس از مدتی با کلیدهای جذاب همه را مجذوب خود کرد.


وی ادامه داد: مشکلات مالی و عدم پرداخت حق بیمه همواره دستمایه سریال ها بوده است اما خشونت و آزار و اذیت برای حل آنها با چاشنی طنز در این سریال با رویکرد اخلاقی توصیف می شود.


نظری افزود: هومن حاجی عبدالهی این بار در شخصیتی کاملا متفاوت به خوبی ایفای نقش خواهد کرد.


این کارشناس تصریح کرد: تفاوت کوشنام با دیگر سریال های طنز این است که هدف این سریال فقط خنده نیست و بسیاری از نکات اخلاقی بر اساس آموزه های دینی آموزش داده می شود و همین امر باعث جذابیت آن برای مخاطب نیز می شود.

a6748ade b1d1 4ba2 b479 89dff19caca6 خبر خاکستری


وی گفت: گاهی اوقات سخنرانی ساعت ها نمی تواند مفهوم امانت، ترک گناه و بندگی را منتقل کند، اما زبان هنر می تواند بسیار موثر باشد.


نظری ادامه داد: نقش اول سریال که به شدت بندگان خدا را آزار داد و دزدی های زیادی انجام داد با خدا روسیه است اما او را در مسیر بندگی می برد.


این کارشناس تاکید کرد: سریال اگرچه مضمونی طنز دارد اما بسیار به حال و هوای ماه مبارک رمضان نزدیک است و مخاطب را همراهی می کند.


وی ادامه داد: سلبریتی در هر قسمت مخاطب را غافلگیر می کند زیرا بازی های متفاوتی از بازیگران می بیند.

db8af286 c1c8 4c61 9208 f38e6eb8ee54 خبر خاکستری


نظری گفت: سبک زندگی اصیل ایرانی یکی از موضوعات مطرح در سریال ها و فیلم های تلویزیونی است و همیشه موفق بوده است.


این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: بازی های خوب، طراحی صحنه و لباس، فراز و نشیب های فیلمنامه، عناوین پایانی مناسب از نقاط قوت سریال است و همه اینها شکلی واقعی و جذاب از بازی را می سازد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید