سیاوش چراغی پور به «خوشنام» پیوست / ادامه سریال

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784395

سیاوش چراغی پور به تازگی به جمع بازیگران سریال «هوشنام» پیوست و چندی پیش مقابل دوربین علیرضا نجف زاده قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده که فیلمنامه اصلی آن را محسن کیایی نوشته و فهیمه سلیمانی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه پایانی است، به نیمه راه رسیده است.

احمد زالی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: این روزها مشغول لوکیشن خانه اصلی سریال کوشنام در خانه اوستا شفیع به همراه حمید لولایی واقع در حوالی میدان گیام و تصویربرداری سریال هستیم. سریال با حضور همه بازیگران اصلی ادامه دارد.”

تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی افزود: تا به نیمه راه رسیدیم، به جز لوکیشن خانه اصلی، در مکان هایی مانند کافه، گاراژ، کارواش، بیمارستان و چند نقطه خارجی در شرق تهران، سعادت آباد و تصویر. کار فیلمبرداری پیشرفت کرده است.”

احمد زالی گفت: در سریال کوشنام تمرکز بر اخلاق و خانواده است و سعی کردیم داستان را به گونه ای پیش ببریم که در فضایی مفرح و گاه طعنه آمیز اتفاق بیفتد و اتفاقاتی برای قهرمان داستان بر اساس آموزه های دینی در … طراحی شخصیت ها و رویدادهای دراماتیک. و دیگر شخصیت های داستان پیام اثر را به طور غیر مستقیم به مخاطب منتقل می کند.

فیلمنامه همچنان در حال نگارش است و قطعا با پیشروی داستان بازیگران دیگری به سریال ما اضافه خواهند شد.

احمد زالی با اشاره به حضور سیاوش چراغی پور گفت: تصمیم گیرنده زمان نمایش مدیران هستند و ما نیز بر اساس زمان بندی و برنامه ریزی عکس ها را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید