اقدام جالب سیمافیلم در سریال گروهبان / پیوست جذاب رسانه ای همزمان با پخش سریال

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789484

گزارش دانا به بهانه پخش قسمت آخر سریال برای گروهبان ها;

سریال «گروهبان» محصول جدید مرکز سیمافیلم که از ابتدای آبان ماه با موضوعات امنیتی و اجتماعی از شبکه سوم سیما پخش می شود، امشب به ایستگاه پایانی خود می رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد معظمی پس از کارگردانی سریال «دزد ارواح، قتل آرام و خانه امن» پازل ساخت سریال را در فضای امنیتی، پلیسی و اجتماعی با «گروهبان» تکمیل کرد و این بار معظمی در این سریال درباره اراذل و اوباش و فضای مجازی. آنها برای انجام اهداف خرابکارانه خود در ایران به دام سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی (موساد) افتاده اند.

تلویزیون در سال های اخیر در راستای سیاست گذاری سریال های استراتژیک در جهت آگاه سازی مخاطب گام های مهمی برداشته و علاوه بر توجه به مقوله سرگرمی و توجه به ابعاد هنری و فنی، سریال هایی می سازد که مخاطب را درگیر خود کند. نکته مهم این گام بلند تلویزیون، توجه به پیوست رسانه ای سریال است. شب گذشته در آخرین قسمت از خبر 20:30 با جاسوسان و اراذل واقعی موساد در سریال گروهبان ها مصاحبه شد. اراذل و اوباشی که داستانشان از زوایای مختلف در گروهبان به تصویر کشیده شده است. علاوه بر این، مستندهای مجازی نیز برای پرداختن به این موضوع ساخته و پخش شده است.

این حرکت جدید تلویزیون در ساخت سریال‌های استراتژیک و با پیوست رسانه‌ای که سعی دارد با ورود به دنیای واقعی نمونه‌های سریال‌های تلویزیونی را به اطلاع بیشتر مردم برساند را می‌توان ادامه همان مسیر تحول صدا و سیما دانست. تغییری که با آمدن جبلی رئیس صدا و سیما رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت.

مرکز سیمافیلم صدا و سیما چند سالی است که با تدبیر و مهارت اقدام به تولید سریال های راهبردی در حوزه امنیتی، انتظامی و اجتماعی می کند که مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته و معمولاً به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سریال های این فصل انتخاب می شود. سریال دزد روح به گروه های شبه عرفانی و مشکلات و معضلاتی که در جامعه ایجاد می کنند می پردازد، سریال قتل خاموش به مواد مخدر و جوانان اسیر شده توسط باندهای مافیایی بین المللی و خانه امن به نیروهای داعش و خرابکاری های آن می پردازد. عملیات نشان داده است که همگی گام مهمی در بیان رسالت واقعی صدا و سیما در آن زمان برداشته اند و مردم را از این قبیل مسائل آگاه می کنند.

سریال گروهبان نیز در همین راستا پخش شد و ضمن صحبت از مشکلات امنیت فضای مجازی، به اقدامات نظامی موساد برای رسیدن به اهداف خرابکارانه در ایران و هوشیاری نیروهای امنیتی کشورمان پرداخت. شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید