درآمد سالانه صدا و سیما از پخش سریال مختارنامه 800 میلیارد تومان است/ رسانه ملی تحدید!


ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886374

سوگل ترابی گفت: رسانه ملی با پخش دوازدهمین سری از مختارنامه برای دوازدهمین بار به نفع این سازمان کار کرد و این هزینه باید صرف ساخت سریال های جدید شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سوگل ترابی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سریال «مختارنامه» برای دوازدهمین بار در ایام محرم و صفر از رسانه ملی پخش می شود.

وی ادامه داد: واقعه کربلا از این مختارها کم ندارد و مثل همیشه این روزها دست رسانه ملی از سریال و محتوا خالی است.

ترابی با بیان اینکه سریال های افسانه های واقعه کربلا باید توسط رسانه ملی ساخته شود افزود: استقبال بی نظیر مردم از سریال های تاریخی در کشور به اثبات رسیده و صدا و سیما باید زمینه ساخت این گونه سریال ها را فراهم کند.

این کارشناس بیان کرد: رسانه ملی با پخش 12 بار متوالی سریال مختارنامه 800 میلیارد تومان به نفع این سازمان کار کرده است و این هزینه باید برای ساخت سریال های جدید هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه تجربه یوسف پیامبر(ص) و مختارنامه نشان دهنده علاقه مردم ایران به هنر است، گفت: صدا و سیما باید محتوای باکیفیت و متناسب با نیاز ملت تولید کند.

ترابی گفت: رسانه ملی باید استعدادهایی مانند زنده یاد فرج الله سلحشور را شناسایی کند تا با حمایت از آنها شاهد استعدادهای هنری در تلویزیون باشیم.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: هنر بهترین و موثرترین زبان برای بیان مفاهیم ارزشمند به نسل آینده است و باید با ساخت سریال هایی مانند مختارنامه واقعه کربلا را به آیندگان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید