راه اندازی 225 دفتر تحدید حدود در استان یزد/کاهش پرونده های قضایی با اجرای کامل قانون تحدید.

وی افزود: در این راستا علاوه بر تشکیل دو جلسه قرارگاه مرکزی مرزبانی شهید سردار سلیمانی در سطح استان به ریاست استاندار و رئیس کل دادگستری و قاضی ویژه کاداستر استان، در کل شهرستانها نیز به ریاست فرمانداران و رؤسای دادگستری و دادستانها به عنوان قاضی کاداستر ویژه شهرستانها انجام شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد افزود: در شهرستان ها شاهد برگزاری حداقل سه جلسه اردوی اصلی و تصویب حدود 20 بند تصویب برای هر جلسه در هر شهرستان و همچنین سه قرارگاه اجرایی بوده ایم. جلسات با موضوع پیگیری مصوبات و پیشرفت فعالیت ها.

اقبال یادآور شد: همچنین قرارگاه مرزی در نقاطی مانند بخش مرکزی یزد، زارچ، بخش های مرکزی اردکان، میبد، مهریز، اشکذر، ابرکوه، حاتم، مروست، تفت، نادوشن و غیره نیز با حضور مسئولین بخشداری، دهیاران. و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.


ایجاد بیش از 225 دفتر مرزبندی در استان یزد

وی از فعالیت دیگری برای ایجاد بیش از 225 دفتر مرزبندی به صورت موقت در سطح مراکز شهر، بخشداری و دهیاری ها با همکاری فرمانداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها خبر داد که گویا به واحدهای ثبت احوال منتقل شده است. در قالب در سه مرحله تسریع در تبادل و صدور اسناد ملکی برای مردم مناطق مختلف استان.

یکی از اعضای شورای قضایی استان یزد با اشاره به تشکیل تیم جهادی ثبت نام «در آستانه ظهور ظاهر» اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد، تصریح کرد: مانند سایر گروه های جهادی فعال در سطح کشور و در سطوح استانی تلاش می کنیم روند ثبت سهام و صدور سند مالکیت را بهبود بخشیم و تسریع و کاهش مشکلات مردم در این زمینه را انجام دهیم.


تشکیل تیم جهادی ثبت نام برای اجرای کامل قانون حدنگار

اقبال خاطرنشان کرد: تیم جهاد ثبتی «منتظر ظهور» اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با بهره گیری از همه توان بسیجی، جهادی و انقلابی در سازمان و نیروهای بسیج، دهیاری ها و شوراها، اقدام کرد. اقدامی برای ارائه بهترین خدمات همزمان با هفته بسیج مصطفیفان. در جمع مردم دارالآباده و همچنین نهادها، سازمان ها، شرکت ها و نهادهای استان حضور یافتند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد افزود: این تیم تاکنون دو برنامه سفر به نادوشان در هفته بسیج و سفر به شهرستان تفت و همچنین تشکیل همزمان ثبت نام جهادی در دستور کار دارد. تیمی در قالب گروه های ساماندهی بایگانی، ساماندهی امور فنی و تأسیسات، ساماندهی اتاق ها و انبارها، گروه بازرسی و امور فرهنگی و نمازخانه اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان که نتایج مثبتی به همراه داشت.


افزایش 15 درصدی تبادل اسناد از دفترچه به کاداستر در استان یزد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد یکی از نتایج این برنامه ها را افزایش 15 درصدی تبدیل اسناد کاغذی به کاداستر طی چهار ماه پس از تشکیل ستاد، دفاتر حدانداری و ثبت عنوان کرد. تیم جهاد استان یزد.

این افسر ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل قانون جامع هدنگر به زودی شاهد اجرای دستور لازم از سوی مرجع عالیقدر استان و فقیه مطلقه کشور و کاهش پرونده ها در محاکم شعبه و بدوی باشیم. استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید