کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در نوروز در البرز / راه اندازی 4 دستگاه خودروی سیار پلیس برای اجرای قانون آنلاین


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819129

سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: خوشبختانه در ایام نوروز 50 درصد از مرگ و میر در خیابان های شهر کاسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حمدال رحمتی پور رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به اینکه طرح نوروزی پل البرز از 25 اسفند 93 به منظور ایجاد محیطی امن برای شهروندان و مسافران نوروزی راه اندازی شد، گفت: خوشبختانه 50 درصد تصادفات فوتی در سال 93 کاهش یافته است. شریان های جاده ای درون شهری.”

رحمتی پور افزود: روز طبیعت در استان البرز بدون حادثه و ازدحام برگزار شد، اما همزمان با افتتاح مدارس، بازرسی های لازم در تمامی محورها انجام شد و خوشبختانه تردد در آنها عادی بود. همچنین همکاران راهور در مدارس نیز باید آماده خدمت باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه هنوز سرویس مدارس برقرار نشده است و والدین فرزندان خود را با خودروهای شخصی به مدارس می برند، باید حمایت های لازم را با جاده داشته باشند نه ایجاد انسداد. البته آموزش و پرورش و شهرداری باید تدابیر لازم را برای راه اندازی سرویس مدارس بیندیشند.

رئیس پلیس راهور البرز به فعالیت 4 دستگاه خودروی سیار برای رسیدگی به تخلفات در کرج اشاره کرد و گفت: در محورهای همراه با ازدحام و ازدحام، قانون آنلاین اعمال می شود زیرا اولویت اول ما انضباط ترافیکی و تسهیل ترافیک است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید