راه اندازی 12 دستگاه خودپرداز سیار در استان کرمانشاه در مسیر پیاده روی زائر اربعین


ساعت: 08:43
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895706

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمانشاه گزارش داد؛

جلال صفری گفت: 12 دستگاه سیار متعلق به سواحل استان کرمانشاه در مسیر پیاده روی زائران اربعین قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال صفری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: برای رفاه حال زائران اربعین خدماتی از جمله استقرار 12 دستگاه سیار متعلق به سواحل استان کرمانشاه در مسیر پیاده روی زائران اربعین ارائه می شود.

وی همچنین از افزایش دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار برای ارائه خدمات به زائران و افزایش سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال در استان کرمانشاه خبر داد.

به گفته دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استانداری کرمانشاه، افزایش سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز از 17 شهریورماه آغاز شده و تا 14 مهرماه ادامه دارد.

صفری تصریح کرد: همچنین برای ارائه خدمات به زائران اربعین، دستگاه های خودپرداز ثابت از ورودی استان کرمانشاه تا مرز خسروی فعال می شود.

وی به خدمات 24 ساعته دستگاه های خودپرداز ثابت، سیار و سرپوشیده در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: شعب ارزی در استان کرمانشاه نیز فعال خواهند بود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شعب ارزی که در ساعات اداری و در نوبت عصر و روزهای تعطیل در میز خدمت بانک باز می شوند به ازای هر زائر 100 دلار با نرخ توافقی پرداخت می شود.

صفری از وجود نقدینگی برای دستگاه های خودپرداز و تقویت اکیپ های پولی خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات فرهنگی و استقبال از زائران محترم موکب های شبکه بانکی در قصرشیرین برپا می شود.

وی همچنین به راه اندازی دستگاه یخساز توسط بانک ملی کرمانشاه برای ارائه خدمات به زائران در قصرشیرین اشاره کرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمانشاه بیان کرد: موکب فرهنگی بانک ملی ایران علاوه بر برپایی موکب فرهنگی بانک ملی ایران در نجف اشرف، برای ارائه خدمات درمانی، درمانی و دارویی نیز در این شهر مستقر می شود. با حمایت بیمارستان بانک ملی ایران

صفری تعداد ورودی های سنا تا پایان دیروز 14 شهریور را 101 هزار و 566 ورودی اعلام کرد که از این تعداد، بانک ملی با 52 هزار و 607 ورودی، بانک تجارت 8 هزار و 935 ورودی و بانک صادرات نیز 8 هزار و 515 ورودی اعلام کرد. بانک سپه 6 هزار و 567 ورودی، بانک ملت 6 هزار و 530 ورودی و سایر بانک ها 18 هزار و 412 ورودی داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید