کمپین سفیران حسینی در البرز راه اندازی شد/ رسانه ای شدن پیاده روی اربعین


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896092

سید محمدرضا موسوی زاده گفت: کمپین سفیران حسینی برای اصحاب رسانه استان البرز با روایتی از واقعیت های مسیر پیاده روی اربعین راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا موسوی زاده مسئول بسیج رسانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: کمپین سفیران حسینی ویژه اصحاب رسانه استان البرز مطابق با روایت واقعیت های مسیر پیاده روی اربعین راه اندازی شد.

وی ادامه داد: خبرنگار بودن به تعبیر مقام معظم رهبری همان جهاد تبیین است و خبرنگاران در این زمینه وظیفه سنگینی دارند.

موسوی زاده افزود: امسال همراه با عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه در این پیاده روی عظیم جهانی شرکت کردند و کمپینی را برای ارج نهادن به زحمات این عزیزان در انعکاس اخبار راه اندازی کردیم.

مسئول رسانه بسیج استان تصریح کرد: اصحاب رسانه استان البرز می توانند آثار خود را در قالب عکس، یادداشت، دست نوشته و پادکست برای روایتگری پیاده روی عظیم اربعین و به نشانی http://instagram.com/safirane تنظیم کنند. حسینی فرستاد

وی گفت: در این روز یزیدیان می خواستند کربلا در کربلا بماند و نام و ایمان امام حسین (ع) به عنوان پیکر بی سرشان دفن شود اما با راویان قدرتمندی چون امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) . امروز شاهد سیل عشق به سیدالشهدا (ع) هستیم، از سراسر دنیا به کربلا می آییم.

موسوی زاده ادامه داد: امروز نیز بازگویی پیاده روی عظیم حسینی در اربعین که بیداری اسلامی را در جهان رقم زد، یکی از رسالت های خبرنگاران است.

وی افزود: انعکاس شور و حال حسینی از وظایف رسانه برابر انقلاب اسلامی است و رسانه برابر است با خاکریز نفوذ ناپذیری که در مقابل جبهه حق قد علم کرده است.

مسئول بسیج رسانه البرز در خاتمه تصریح کرد: اصحاب رسانه می توانند آثار خود را تا پایان شهریور ماه ارسال کنند و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید