کمپین «مشق برای مهربانی» در البرز راه اندازی شد


ساعت: 14:41
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895008

سمیرا ستوده گفت: کمپین «مشق مهربانی» برای کمک به دانش آموزان نیازمند استان در البرز راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سمیرا ستوده کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در آستانه آغاز فصل مدارس هستیم و باید به دانش آموزان نیازمند توجه کنیم.

وی ادامه داد: در انجمن خیریه خود کمپینی به نام «مشق مهربانی» را در البرز راه اندازی کردیم و همه ساله برای دانش آموزان نیازمند پول جمع آوری می کنیم.

ستوده افزود: باید کاری کنیم که این قیمت به دست افراد نیازمند برسد و حتی با تعاملی که با مراکز اجتماعی و خیریه داشتیم توانستیم این افراد را شناسایی کنیم.

این کارشناس گفت: با تمهیداتی که در سال های اخیر انجام داده ایم توانسته ایم 5 کودک کار را با هزینه این انجمن به مدرسه بفرستیم.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان های استان خانواده ها به نان شب خود نیاز دارند، اظهار داشت: این عزیزان به کمک سبز شما نیاز دارند و با کمک های بسیار کم و جزئی می توان مقدمات صرف غذا برای این عزیزان را فراهم کرد.

ستوده افزود: برای تحقق محله اسلامی همه ساکنان فعال منطقه باید به نیازمندان کوچه و منطقه خود کمک کنند و پنهانی از آن عزیزان حمایت کنند.

این کارشناس تاکید کرد: حفظ آبروی مؤمن بسیار مهم است، بنابراین اگر می دانید خانواده ای نیازمند است، این هدایا را به گونه ای به آنها بدهید که غرور و آبروی آن ها از بین نرود.

وی در پایان تاکید کرد: با هزینه های بسیار ناچیز می توان گره های بزرگی را باز کرد، اگر هر خانواده ای تنها با بخشی کوچک به این کمپین بپیوندد می توانیم به بسیاری از نیازمندان کمک کنیم تا هیچ دانش آموزی به دلیل فقر از تحصیل باز بماند. محروم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید