تلاش ویژه شرکت ملی نفت برای محرومیت زدایی/راه اندازی کمپین اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910966

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور بیان کرد؛

علی رضایی از تلاش ویژه شرکت ملی نفتکش برای رفع فقر در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، علی رضایی عصر امروز در مراسم اهدای بیش از 4000 بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز کشور، ضمن قدردانی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ایجاد تشکلی برای رسیدگی به مستضعفان و نیازمندان یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از زحمات این مجموعه که خالصانه و به عنوان جهادی در این عرصه برای محرومیت زدایی تلاش می کنند قدردانی می کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که در دولت خدمت رسانی و مردمی مورد توجه قرار گرفته توجه ویژه به مناطق فقیرنشین و غنی از نفت و گاز است که در این دولت توجه ویژه ای به این امر شده است. حوزه و جامعه، پیرامونی شد و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شد که امروز شاهد آن بودیم.

این مسئول بیان کرد: اهدای این بسته های آموزشی کمپینی بر اساس تفاهم نامه معاونت روستایی ریاست جمهوری، شرکت ملی نفتکش و کمیته امداد امام خمینی (ره) است که بسیار ارزشمند است.

مهندس رضایی تصریح کرد: این کمپین در کشور آغاز شده است و امیدواریم این اقدام به نتیجه برسد و در این راستا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای رفع محرومیت مجموعه شرکت ملی نفت به اندازه کافی تلاش می کند. او می تواند و ممکن است ما اعلام آمادگی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهتمام ویژه دولت در حوزه محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور، شرکت ملی نفت و وزارت نفت مصمم هستند تا در چارچوب مسائل اجتماعی گام بردارند و بتوانند برای رفع برخی از نیازها برای حل این حوزه وجود دارد.

در راستای کمپین اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز کشور، 4407 بسته توسط شرکت ملی نفت از شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جهت توزیع صندوق امداد امام خمینی (ره) تحویل داده شد. RA). کمیته استان کرمانشاه این بسته های آموزشی در 9 استان نفت و گاز کشور از جمله خراسان رضوی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و خوزستان توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید