راه اندازی کمپین شور در مدارس/هدایای نقدی 800 میلیون تومانی بین دانش آموزان نیازمند در سال گذشته


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900861

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم کمپین ملی شور عاطفه ها گفت: سال گذشته با اجرای این کمپین در تهران 800 میلیون تومان وجه نقد جمع آوری و بین 12 هزار و 150 دانش آموز نیازمند توزیع شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه از سال ۱۳۷۴ این اقدام خوب و ارزشمند در راستای فرهنگ سازی در آموزش و پرورش و کمیته پشتیبانی با احترام به فرهنگ قوی و غنی اسلامی انجام شده است، گفت: و ایرانیان، موضوع خیریه و نوع دوستی امر بسیار مهمی است که از دیرباز به عنوان یک رسم و سنت نهادینه شده است اما برای تقویت و ترویج این فرهنگ آموزش و پرورش و کمیته امداد همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که به عنوان اهداف این همایش در نظر گرفته شد، تربیت اجتماعی دانش آموزان بود، گفت: یکی از وظایفی که در سند اصلاحات اساسی بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده، تربیت اجتماعی دانش آموزان بر اساس آموزه های دینی است.

کریمیان ادامه داد: امروز دانش آموزان در سراسر کشور در کنار همکلاسی های خود ایستاده اند و حمایت خود را از همکلاسی ها و دانش آموزان ضعیف و محرومیت زدایی از فضای آموزشی ابراز می کنند.

کریمیان تلاش برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر اهداف این کمپین می داند و یادآور می شود: موضوع دیگر بحث تحکیم و ارتقای بنیان خانواده است. معمولا در این نظرسنجی ها دانش آموزان به همراه والدین خود در این کار خوب شرکت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران موضوع همبستگی ملی و انسجام اجتماعی را از دیگر دستاوردهای این ستاد برشمرد و افزود: سال گذشته در این اتفاق مبارک و به برکت این ستاد اتفاقات خوبی افتاد که 72 میلیارد تومان در نقدی و هدایای غیر نقدی جمع آوری و بین 680 هزار دانش آموز محروم توزیع شد. 800 میلیون تومان وجه نقد در شهر تهران جمع آوری و بین 12 هزار و 150 دانش آموز نیازمند توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید