اهدای بیش از 4 هزار بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی


ساعت: 20:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910947

در راستای کمپین اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز کشور، بیش از 4 هزار بسته آموزشی جهت توزیع به کمیته امداد استان کرمانشاه تحویل داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، در راستای کمپین اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز کشور، 4407 بسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تحویل شد. این بسته های آموزشی در 9 استان نفت و گاز کشور از جمله خراسان رضوی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و خوزستان توزیع می شود.


ما سعی می کنیم به دلیل مشکلات مالی هیچ دانش آموزی را از تحصیل منع نکنیم

سلمان محمدی با بیان اینکه نزدیک به 370 هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول به کار هستند و در 24 موسسه آموزشی منطقه و منطقه مشغول به تحصیل هستند، گفت:

وی افزود: تمام تلاش ما در آموزش و پرورش این است که یک طرفه نگاه نکنیم و از منزوی شدن پرهیز کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که با مشارکت موثر همه همکاران در آموزش و پرورش و همه کسانی که می توانند در یادگیری دانش آموزان کمک کنند گامی برداشته شود. انجام شده است.” موثر در این زمینه.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه همه ما کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم سطح استانی به دلیل شرایط مالی دست از تحصیل نکشیده است.

این مسئول با قدردانی از شرکت ملی نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب گفت: از این اقدام کارآمد و ارزشمند قدردانی می کنیم.

محمدی یادآور شد: در هر نقطه از استان اگر دانش آموزی را می شناسید که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده است باید او را وارد آموزش و پرورش کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی تدارک دیده شده و تفاهم نامه های مختلفی برای تقویت دانش آموزان منعقد شده است، ادامه داد: 30 درصد دانش آموزان ما در حاشیه زندگی می کنند، یعنی از جمعیت یک میلیونی کرمانشاه نزدیک به 300 هزار نفر در این مناطق زندگی می کنند. حاشیه ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: با جان و دل در خدمت دانش آموزان هستیم و امیدواریم با کمک شما عزیزان در راستای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی و بر اساس سند تحول بنیادین و هدایت گام برداریم. یار و یاور آقا امام زمان (عج) و ابن محم نبوده مگر اینکه همه در این زمینه گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید