اهدای 1200 جفت کفش به دانش آموزان نیازمند توسط محور عملیاتی شهید برونسی سرحس


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892058

فرمانده محور عملیات شهید برونسی سرحس اعلام کرد؛

فتوحی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای ماموریت محرومیت زدایی، محور عملیاتی شهید برونسی ناحیه سرحس با مشارکت بنیاد علوی 1200 جفت کفش به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا می کند. شهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن فتوحی فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرحس در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای ماموریت محرومیت زدایی، محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرحس. شهرستان با مشارکت بنیاد علوی 1200 جفت کفش به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان اهدا کرد.

فتوحی با بیان اینکه ارزش این کفش ها حدود 3 میلیارد و 300 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: این کفش ها تا یک هفته آینده بین دانش آموزان بی بضاعت مناطق هدف این شهرستان توزیع می شود.

وی با اشاره به اقدامات کمک به مردم و محرومیت زدایی از محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرحس، تصریح کرد: با مشارکت خیرین و گروه های جهادی و با راهنمایی و حمایت جمعیت 140 دستگاه جهیزیه به زوج های جوان اهدا شد. امام جمعه شهرستان، پخت و توزیع 35000 پرس غذای گرم، توزیع 7000 بسته معیشتی و اهدای 1700 بسته لوازم التحریر با مشارکت قرارگاه جهادی قرآن و عترت بنیاد امام جمعه سرحس برای نیازمندان از جمله اقدامات بشردوستانه این است. محور عملیاتی در یک سال و نیم گذشته.

فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی از شهرک سرحس اهدای 21 وسیله گرمایشی و گازرسانی به 21 منزل مسکونی را از دیگر اقدامات بشردوستانه این محور عملیاتی برشمرد و تصریح کرد: تداوم کمک های دولت در رساندن آب به روستاهای هدف، کمک های عمرانی و … کیفیت راه های دسترسی روستایی و گازرسانی منازل مسکونی از اهداف برنامه های مددکاری اجتماعی شهید برونسی شهرستان است که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

فتوحی در پایان به پروژه های آبرسانی روستایی سپاه در شهرستان سرحس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی روستای شورلک به اتمام رسیده و پروژه آبرسانی روستای چکودر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. همچنین پروژه گلزار در فاز اول 90 درصد و پروژه شوراب عالی و سفلا 30 درصد پیشرفت داشته است. پروژه ای برای روستای بزنگان نیز در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید