اهدای کفش ورزشی و قهرمانی نوجوانان به بانک اهدای لوازم ورزشی


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905077

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم پیاده روی همگانی هفته تربیت بدنی و ورزش که در مجموعه ورزشی انقلاب جاده تزنزانی برگزار شد، ضمن بازدید از غرفه لوازم ورزشی اهدایی این بانک، بخشی از تجهیزات ورزشی روزهای قهرمانی خود را اهدا کرد. این سازمان غیردولتی برای اجرای خدمات عمومی و فعالیت های خیریه اهدایی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، سیدحمید سجادی صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در حاشیه پیاده روی جاده مجموعه ورزشی تزانسانی ضمن بازدید غرفه بانک اهدای لوازم ورزشی بخشی از وسایل ورزشی شما از جمله کفش شما را اهدا کرد.

غرفه بانک اهدای لوازم ورزشی توسط دبیرخانه غیردولتی ترویج کار داوطلبانه و مرکز خیریه ورزشی و مجموعه ورزشی انقلاب ترتیب داده شده است. در همین راستا وزیر ورزش و جوانان با پیشنهاد این انجمن مبنی بر اهدا و حراج پوشاک و کفش های ورزشی دوره قهرمانی با هدف صرف هزینه برای ورزشکاران مناطق محروم موافقت کرد.

سجادی این اقدام خیریه توسط سازمان مردم نهاد را مثبت ارزیابی کرد و بر تداوم اقدامات مشابه توسط سازمان های ورزشی تاکید کرد.

وی نقش مشارکت مردم در توسعه ورزش را مهم ارزیابی کرد و گفت: با فرهنگ سازی و هم افزایی تشکل های ورزشی و جذب کمک های خیرین می توان در ساخت، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به ویژه نیازمندان و نیازمندان تسریع کرد. مناطق محروم

دیدگاهتان را بنویسید