بانک صادرات ایران در المپیاد فرهنگی ورزشی داوطلبان بانک به مقام قهرمانی دست یافت


ساعت: 21:24
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1904046

تیم ورزش بانک صادرات ایران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ورزشکاران شبکه بانکی کشور مقام اول را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثار شبکه بانک با حضور ورزشکاران ایثارگر منتخب از 11 بانک کشور در 9 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز ، دارت، کاراته و دو و میدانی و شنا و سه رشته فرهنگی ترتیل، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم از 25 تا 30 مهرماه امسال در بابلسر برگزار شد و تیم ایثارگری بانک صادرات ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شد. این المپیاد با درخشش 36 ورزشکار.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور حجت الاسلام و المسلمین لطف الله ثقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران، عبدالله ریاحی مشاور استاندار و هماهنگ کننده امور ایثارگران برگزار شد. استان مازندران و جمعی از مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران بانک های شرکت کننده در بخش تیمی، بانک صادرات ایران با 18 امتیاز، بانک کشاورزی با 15 امتیاز و بانک ملی با 13 امتیاز به عنوان مقام اول تا سوم این مسابقات

در مراسم اختتامیه این المپیاد، حجت الاسلام والمسلمین تقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران، عزت و سربلندی امروز کشور را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان دانست. و ایثارگران گفت: تکریم و تعظیم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در اولویت کاری مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی موفق به صدور فرهنگ ایثار و شهادت به تمام دنیا شده است، گفت: تنها در سایه همین نگاه والا و ادبیات مقاومت مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت است که کشور می تواند به توسعه و پیشرفت همه جانبه دست یابد. .

وی افزود: در بین نهادهای زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی، بانک صادرات با جذب 14 هزار ایثارگری بیشترین تعداد شاغلین در این مجموعه را دارد که نشان از رویکرد و روحیه انقلابی مدیران عالی بانک دارد.

مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران تصریح کرد: حضور جمع کثیری از فرزندان شاهد، رزمنده، جانباز و آزاد شده در بانک صادرات ایران ضامن سلامت اداری در این بانک شده است. پیشرفت چشمگیر بانک صادرات ایران در زمینه منابع مالی و مسائل مربوط به آن، دلیل این امر نظام بانکی است.

حجت الاسلام لطف الله ثقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در پایان سخنان خود، بانک صادرات ایران را بانکی شریف و قدرتمند خواند و گفت: ایثار و فداکاری منحصر به زمان جنگ نیست، بلکه امروز نیز کشور در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه نیاز به گذشت، ایثار و از خود گذشتگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید