به دنبال اشتغال پایدار در سرحس / رفع تنش آبی در 16 روستای سرحس با مشارکت دولت و سپاه


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892733

نوری زاده گفت: در حوزه آب روستایی 16 روستای سرحس دارای تنش آبی هستند و با کمک دولت و مشارکت ستاد محرومیت زدایی کار آبرسانی این روستاها در حال انجام است. ما خود را موظف می دانیم که آب شرب باکیفیت را برای ساکنان شهر فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری سرخس در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه سرخس با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم مردمی در سرخس گفت: امام جمعه شهرستان پشتوانه محکمی برای مردم است. حکومت و زبان فصیح مردم.

وی افزود: در کمتر از 4 ماه وظایفی داشتیم، یکی از مهم ترین کارهایی که باید به آن رسیدگی می کردیم، بازگرداندن اعتماد مردم به دولت بود. با حمایت مردم توانستیم سیاست های دولت را در سرحس اجرا کنیم.

سرپرست فرمانداری سرحس تصریح کرد: در زمینه اشتغال بومی تلاش شبانه روزی در زمینه اشتغال دولتی و خصوصی داشته ایم که منجر به اشتغال 100 درصدی 130 نفر از جوانان بومی در بیمارستان غدیر نفت شده است.

نوری زاده ادامه داد: ورود سرمایه گذاران کشورهای مختلف به منطقه ویژه اقتصادی سرحس نوید توسعه منطقه و اشتغال انبوه را می دهد. ما به مردم قول می دهیم که آمار استخدام محلی پویاتر و اشتغال جوانان محلی قابل قبول خواهد بود. ما به دنبال اشتغال پایدار در منطقه هستیم.

سرپرست فرمانداری سرهوس گفت: در حوزه آب شرب بیش از 20 سال از خط لوله آب سد دوستی به سرحوس می گذرد و برای اولین بار حق آبه شرب شهرستان سرهوس از دوستی سند رسمی دریافت کرد. سد و 5 میلیون متر مکعب آب شرب محقق شده است.

وی تصریح کرد: 35 کیلومتر از خط لوله آب سد دوستی به فرحس امسال تکمیل می شود. ما حقوق آب سد دوستی را برای مردم سرخس درک می کنیم. از سوی دیگر ظرف 6 ماه پروژه کانال درجه یک سد دوستی اجرا می شود.

نوری زاده تصریح کرد: در حوزه آب روستایی بیش از 16 روستای شهرستان دارای تنش آبی هستند و با توان دولت و با اقدامات شبانه روزی و مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کار آبرسانی انجام شد. آبرسانی به این روستاها در حال انجام است. ما خود را موظف می دانیم که آب شرب باکیفیت را برای ساکنان شهر فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری سرحس ادامه داد: 600 میلیارد تومان برای جاده سرحس در نظر گرفته شده است که باید به تکمیل آن ادامه دهیم. عملیات گازرسانی 24 روستای این شهرستان تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

نوری زاده، پیگیری اجرای تعرفه گرمسیری برای شهرنشینان، ارتقای نیروگاه شهری از 55 مگاوات به 520 مگاوات ظرف 18 ماه، پذیرش دانشجو در رشته مهندسی نفت و مهندسی انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرحس وی با پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی هنری و احیای باشگاه صنعت گاز، سرگس و رفع معضل ریزگردها را از برنامه های جاری دولت در شهرستان سرگس برشمرد.

وی در پایان گفت: در حوزه انتصابات مشکلاتی داریم که باید در ساختارها حل شود تا به دور از اقدامات حزبی و جناحی، جوانان بومی انقلابی و توانمند در راس دولت قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید