تامین آب بیش از 7000 خانوار استان / رفع تنش آبی در 63 روستای استان کرمان در طول هفته بسیج

زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777215

حسین معروفی گفت امروز با حضور فرمانده کل سپاه ، 7579 خانوار با 29845 نفر جمعیت به سیستم آب شرب ثابت استان متصل می شوند. درستش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ سردار حسین معروفی امشب در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به 63 روستای استان کرمان در شهرستان نارماشیر ، ضمن گرامیداشت ایام ربانی الاول و میلاد به برکت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) او) و امام جعفر صادق (ع) ، خطاب به فرمانده کل سپاه پاسداران. شما خود از قسمت شرقی استان ، مناطق محروم نرماشیر ، فهرج و ریگان دیدن کرده اید ، من به خاطر این عظمت شما از طرف همه مردم دست شما را قدردانی می کنم و می بوسم.

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان ادامه داد: امروز جرقه ای از امید در قلب مردم با امید در این منطقه برافراشته شده است و خداوند شما را با پیامبران الهی و این حرکت و کارهای بزرگ شما در نظام اسلامی متحد کند. عمل گرایی واقعی در نظام استانی. “شما با اراده و اختیار خدا کار می کنید ، بگذارید باقی مانده ها و شایستگی هایی برای فردا وجود داشته باشد ، وقتی همه دست ها خالی است.

وی گفت: امروز 26 مهر ماه سالروز شهادت شهدای بزرگوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست افراد شرور سراسر جهان ، شهدای شوشتری ، محمدزاده ، مردایی ، علوی و اسد و قلب ها است. همه ما امروز رنج می بریم ؛ اما خون پاک این بزرگواران جرقه ای برای تحقق رسالت بزرگ سپاه پاسداران در جنوب شرق است که باعث خدمات بی سابقه و امنیت خوب برای مردم ما شده است و ما روح مقدس این شهدا را تبریک می گوییم.

این مقام مسئول گفت: خدا را شکر می کنیم که خداوند متعال توانسته است ، تحت فرمان مقام معظم رهبری ، حجت خدا و تحت سلسله مراتب ، علاوه بر برای از بین بردن محرومیت “افرادی که برای ما گرانتر از زندگی هستند باید در استان کرمان و امروز در شرق استان کرمان ساخته شوند و خدا را به خاطر این عظمت و عنایت ائمه هدی (ع) سپاسگزاریم. ما این موفق باشید

سردار معروفی گفت: با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران در سراسر کشور ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید به عنوان پناهگاه ، سرپناه و پناهگاه مردم در زمینه خدمات رسانی در نظر گرفته شود. این جنبه سیاسی ، قومی یا مذهبی ندارد ، بلکه دیدگاه سپاه ، دیدگاه دین ، ​​اهل بیت علیهم السلام ، امامان انقلاب ، عاشورا و بشریت است و این الگویی است که می توان برای نظام اجرایی کشور ما در نظام استانی و انقلاب اسلامی.

فرمانده سپاه در سارولا استان کرمان با اشاره به اینکه فرمانده کل سپاه در زمینه خدمات اعلان هایی به سپاه ارسال کرده است ، اظهار داشت: هیچکس نباید منتظر اطلاع فرمانده کل سپاه باشد. در طول حوادث غیر منتظره ؛ از آنجا که سپاه متعلق به مردم است و علاوه بر دو عنصر ممنوع سپاه ، سلاح و مهمات متعلق به مردم در زمان بحران است و باید در خدمت مردم باشد.

وی ادامه داد: این موضوع پیام بزرگی برای قرار دادن سیستم حکمرانی کشور و کارکنان امروز در این چارچوب دارد و این موضوع بسیار مهم است. زیرا گاهی در صورت وقوع حوادث غیر منتظره منتظر دستورات ، دستورات و جلسات هستیم که این امر خسارت زیادی به مردم ما وارد می کند.

این مقام مسئول افزود: موضوع دیگری که توسط فرمانده کل سپاه اعلام شد این است که ما باید خدمات بی قید و شرط را به مردم ارائه دهیم و اگر می بینید افرادی از جایی برای تشکر از ما به سراغ ما می آیند ، هیچکس نباید از آنها تشکر کند. “شما به جایی می روید که هیچ مردمی وجود ندارد ؛ زیرا مردم فقط باید خدا را پرستش کنند ، و این موفقیتی است که خداوند متعال به ما داده است.

گفتن اینکه فرمانده کل سپاه پاسداران به شما دستور داده است که بروید و به اطراف نگاه کنید ، نیازمندترین مردان الهی را بیابید و دستان آنها را بگیرید تا روی زمین نیفتند. با مردم باشیم بر اساس استراتژی فرمانده است که برگرفته از نظام الهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای است.

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان گفت: مردم منطقه شرقی استان ، عشایر و عشایر ما افتخار می کنند ، انقلاب اسلامی رای داد و هیچکس در نورماشیر در خانه نماند و رای نداد.

وی با تأکید بر اینکه به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران ، تنها به این افراد خدمت می کنیم که بالاترین افتخار است ، گفت: مردم امروز پیش از شما باهوش ترین مردم ما هستند که از دین ، ​​انقلاب و ارزش پیروی می کنند. آنها ایستادند و ثابت کردند که راه شهدا و شهید بزرگوار حاج قاسم را دنبال می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در استان کرمان برای رفع محرومیت تصریح کرد: ما هنوز دشمن آمریکا هستیم؛ زیرا آمریکا دشمن دین ، ​​اهل بیت (علیهم السلام) و مردم ما است؛ بسیار بیشتر ، ما دشمن فقر هستیم و به سمت رفع فقر و ریشه کنی فقر از جامعه و مردم نجیب خود حرکت می کنیم.

سردار معروفی گفت: در استان کرمان با استقرار امام حسین مطبی (ع) اولویت های محرومیت زدایی را در نظر گرفتیم و ده ماه پیش با ابتکار این اردو ، اولویت اول ما رفع تنش آبی و پایداری آب بود. در کرمان ما در نظر گرفتیم و در این رابطه ستاد جنبش تامین آب “مرد میدان شهید سلیمانی” را تشکیل دادیم.

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان با بیان اینکه اولویت دیگر ما بحث بهداشت است و می دانیم که مهم است که تا مسئله آب را بهبود ندهیم نمی توانیم موضوع بهداشت را بهبود بخشیم ، افزود: اولویت دیگر ما اشتغال است و ما ما پروژه هایی برای آن داریم «ما در مجموعه خود بانک های موجود و کمیته امداد امام خمینی (ره) را به طور جدی در دستور کار قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به مسکن مددجویان و نیازمندان از جمله ساخت و ساز ، نوسازی و بازسازی در حومه شهر از دیگر اولویت های ما است ، گفت: مسائل اجتماعی از دیگر موضوعات مربوط به محرومیت زدایی در دستور کار است. ما موضوع ازدواج آسان را بررسی کردیم که سال گذشته با کمیته امداد امام خمینی (ره) نزدیک به 2700 سری جهیزیه به نیازمندان اهدا کردیم.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه در منطقه تاج ، 260 هزار بسته معیشتی را در چند مرحله بین 62 هزار خانواده شناسایی شده توزیع کرده ایم ، گفت: ساخت مسجد ، حسینیه ، غسالخانه یکی دیگر از کارهایی است که در این مدت انجام شده است؛ همچنین پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی از دیگر اولویت های اردوگاه امام حسن معطبی (ع) است و در این راستا برپایی بنای یادبود 6500 شهید استان را مدنظر قرار داده ایم تا بتوانیم کارهای عمیق فرهنگی را انجام دهیم ، و این موضوع در استان کرمان تحت پیگرد جدی قرار دارد و ادامه خواهد داشت.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ما در سال 1999 در قالب یک اردوگاه مردانه در میدان شهید سلیمانی به 36 روستا آب رساندیم و در شش ماهه 1400 تنش آبی 35 روستا برطرف شد: جهادگران ، تلاش های بزرگ از وکیف حاج ابراهیمی ، دفتر آبفا و مقامات محلی ، تنش آبی 63 روستا برطرف شده و آب 24 روستا با بهبود پمپاژ آب تثبیت می شود.

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان ادامه داد: ما در نظر داریم در هفته بسیج تنش آبی 63 روستا را به فضل الهی برطرف کنیم و همچنین قرار است مشکل تامین آب 63 روستای دیگر در دومین سالگرد حل شود. شهادت سردار سلیمانی “

وی گفت: در انجام این پروژه می خواهم از وقف بزرگ حاج ابراهیمی تشکر کنم که تمام وجود خود را در این زمینه گذاشت و با صمیمیت فراوان از ما پذیرفت ، هرچه در استان تعیین کردیم ، برای حمایت از این وقف بزرگ ؛ تنها درخواست این مرد بزرگ از ما این است که بر روح پاک پدر ، مادر و برادر شهیدش صلوات بفرستیم.

این مقام مسئول گفت: امروز در مرکز بدرآباد نارماشیر به طور رسمی از کاهش تنش در 63 روستای استان کرمان با کمک فرمانده سپاه خبر می دهیم. شهرک فهرج دارای 12 روستا با 3 هزار و 261 خانوار و 12720 نفر جمعیت ، شهر گیرفت دارای 7 روستا با 890 خانوار و جمعیت 3 هزار و 602 نفر ، شهر بم دارای 7 روستا با 967 خانوار و 3 هزار و 630 نفر جمعیت ، شهر ریگان 6 روستا دارد. با 250 خانواده ، 993 نفر ، شهر رودبار ، جنوب 3 روستا ، 316 خانوار و جمعیت 1481 نفر ، رفسنجان ، دو روستا ، 105 خانوار ، 311 نفر ، انار ، یک روستا ، 295 خانوار ، 1.08 نفر حذف می شوند. به

سردار معروفی گفت: در مجموع 7،579 خانوار با 29845 نفر جمعیت امروز در سراسر استان به سیستم آب آشامیدنی ثابت متصل هستند. گروه های جهادی و اردوگاه پیشرفت و توسعه سپاه سارولا در استان کرمان کمک های زیادی کرده اند.

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان با اشاره به اینکه تامین آب روستایی را به پایگاه آبرسانی میدان مرد شهید سلیمانی و پایگاه آبرسانی پیشروفت و آبادانی ، به بسیج سازندگی واگذار کرده ایم ، گفت: باید به یک امر خوب دست یابیم. نتیجه 14 گرم

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید