بیش از 200 برنامه بسیج در طول هفته در زاهدان برگزار می شود. 40 پایگاه مقاومت بسیج باز است


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912144

این در نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه زاهدان بیان شد؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ویژه زاهدان گفت: در هفته بسیج امسال 242 برنامه در شهرستان زاهدان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، محمدرضا نخعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در هفته بسیج امسال در سطح ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان 242 عنوان برنامه با همت بسیجیان و حضور فرماندهان حوزه و پایگاه وجود دارد و دسته های استرات نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار و بازدید از 52 خانواده معظم شهدا از اولویت های برنامه های این هفته است، افزود: تهیه و توزیع 2 هزار بسته کمک معیشتی، لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و پوشاک بین نیازمندان، انجام ورزش های بومی و محلی و مسابقات محلی. در سطوح مختلف گروه های بسیج، افتتاح 40 پایگاه مقاومت در سطح محلی، اداری و گروهی از دیگر برنامه های اصلی سپاه ناحیه ویژه زاهدان در هفته بسیج است.

نهایی بیان کرد: یکی از کارهای جهادی در هفته جاری در ناحیه مقاومت بسیج زاهدان طرح آبرسانی روستای منظلاب است که در سه فاز طراحی شده که دو فاز آن آماده بهره برداری است.

برگزاری یادواره شهدا، برگزاری 45 نشست آموزشی با هدف جهاد، تبیین و آگاهی بخشی بسیجیان، برگزاری 19 کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح محلات، برگزاری 8 کارگاه عفاف و حجاب و کارگاه آموزشی ویژه مادران. ،همسران و دختران در سطح پایگاه های خواهران بسیج زاهدان را از دیگر برنامه های هفتگی بسیج در شهرستان زاهدان برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: بازدید رایگان در 9 مرحله در هفته از مناطق کم برخوردار شهرستان زاهدان، اهدای خون توسط بسیجیان در 6 مرحله، کارگاه آموزشی یک روزه سواد رسانه ای در خصوص امنیت. گشت های محله در سطح شهر زاهدان با 180 گشت محله، برگزاری جلسات انس و قرآن در مساجد، برپایی 20 سفره خدمت در شهر زاهدان و اجتماع بزرگ ده ها هزار نفری از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در زاهدان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید