3100 برنامه در هفته بسیج اجرا می شود/ 146 طرح در هفته بسیج افتتاح می شود

وی یکی از مهمترین برنامه های هفته بسیج را دیدار بسیجیان سراسر کشور با مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: بیانات ایشان به صورت مستقیم از شبکه های سراسری پخش می شود و پیش بینی می شود 80 هزار بسیجی در شبکه های مختلف حضور داشته باشند. بخش هایی از استان و بیش از 5 میلیون بسیجی در سراسر کشور می توانند از دستورات زنده آن بهره مند شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دیدار بسیج جهادگران با استاندار زنجان را از جمله برنامه ها عنوان کرد. هفته بسیج در سطح استان خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار بسیج با حضور 16 هزار بسیجی در شهرستان ها، حضور پایگاه های بسیج اسوه در نمایشگاه سراسری، افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی، افتتاح مسکن مستضعفان با مشارکت کمیته امداد، افتتاح اسکان بسیج در موصر، نمایش اقتدار بسیجیان استان در قالب برنامه متمرکز استانی با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان برتر نیروهای مسلح و آموزش جهادگران فاطمی با حضور 300 گروه جهادی در قالب 4 هزار نفر در هفته بسیج در روستاها و مناطق کم برخوردار نیز از دیگر برنامه های هفته بسی است. j در استان زنجان.


افتتاح 146 پروژه در هفته بسیج

وی با اشاره به پروژه های عمرانی افزود: مجموع پروژه های عمرانی بسیج و سپاه یک هزار و 394 پروژه است که 146 پروژه در مرحله افتتاح و مابقی در حال اجراست.

سردار کرمی با اشاره به لزوم تکریم بسیجیان گفت: در هفته بسیج از بسیجیان حاضر در حراست مقدس، محرومیت زدایی، حفظ امنیت و… تجلیل می شود.

وی با برجسته سازی بهسازی ادارات و معابر در هفته بسیج تصریح کرد: بهسازی محیط زیست در سطح استان از سوی وزیر ابلاغ شد.


نصب پنل خورشیدی توسط بسیج

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 50 گروه سرود بسیج در استان فعال هستند و در هفته بسیج به اجرای برنامه می پردازند.

وی با اشاره به برنامه های مهم فرهنگی هفته بسیج افزود: برنامه دخترانه حاج قاسم با حمایت آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان به ویژه در حوزه عفاف و حجاب در مدارس برگزار می شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه های آموزشی زیادی در حال انجام است گفت: در طول 50 روز برنامه های آموزشی زیادی توسط پایگاه های بسیج و مقاومت انجام شد و در هفته بسیج نیز با قدرت بیشتری اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا افزود: ارائه یادواره شهدا به ویژه شهدای معزز محله در هفته بسیج برگزار می شود.


رویداد تولید محتوای بسیج در استان برگزار می شود

فرمانده استانی انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به فعالیت بسیج و تولید محتوا در فضای مجازی افزود: رویداد تولید محتوای بسیج در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج خاطرنشان کرد: امسال هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگزار ملت برگزار می شود.

سردار کرمی با بیان اینکه 3100 برنامه با 160 موضوع در هفته بسیج در حال انجام است افزود: در مهرماه 745 برنامه برای 33 هزار و 525 نفر در پایگاه های بسیج محلات برگزار شد.

وی با بیان اینکه 21 هزار و 450 نفر از جلسات آموزش مکاتبه ای بهره مند شدند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی آموزش و یادگیری برای 7 هزار و 560 دانش آموز جلسات آموزش برگزار شد.


اعزام 2 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جلسه بصیرتی 521 نفر از فرماندهان پایگاه های دانش آموزی و فرماندهان یگان ها برگزار شد، افزود: برنامه های توجیهی، روشنگری و جهاد تبیینی، شناسایی دشمن و… در اردوهای راهیان نور.

وی با اشاره به بازداشت دانش آموزان راهیان نور استان زنجان افزود: 2000 دانش آموز از 19 آذرماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

سردار کرمی با اشاره به توزیع کمک های مذهبی در هفته بسیج افزود: در هفته بسیج گروه جهادی متشکل از پزشکان در مناطق کم برخوردار خدمات رسانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید