افتتاح 146 صرافی غیرمجاز ارز دیجیتال در یزد با مصرف انرژی 8 مگاوات

ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784696

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با تشکیل تیم های گشتی 146 ارز رمزنگاری شده غیرمجاز با ارز دیجیتال با مصرف انرژی 8 مگاوات در یزد کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، عبدالحمید عباس شیاری در مراسم تجلیل از زحمات قوه قضائیه برای همکاری با صنعت برق استان با مسئولان قضایی، دادستان و انقلاب و معاونان خود، خاطرنشان کرد: تاکنون مردم از کد ارز مطلع شده اند. وی افزود: 146 مرکز رمزنگاری ارزهای دیجیتال غیرمجاز با مصرف انرژی 8 مگاوات در یزد کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل تیم هایی برای شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان پلیس امنیت اقتصادی و برق، خاطرنشان کرد: از میان معدنچیان کشف شده بالغ بر 3270 معدنچی کشف شد که مورد بررسی قانونی قرار می گیرند. «این با متخلفان غیرمجاز قابل ستایش بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تقویت ابزار تشخیص و ابتکار در شناسایی آن بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها دستگاه های اندازه گیری را دستکاری می کنند یا تجهیزات تولیدی و ابزار استخراج ارز دیجیتال را جایگزین ماینرها می کنند که تشخیص این موضوع را دشوار می کند.

وی یادآور شد: جلسات مختلفی با شرکت مخابرات، نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای شناسایی و کشف رمز ارزهای دیجیتال داشتیم و به نتایج خوبی دست یافتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در این جلسه که با همراهی معاون فروش و خدمات مشتریان و مدیر دفتر حقوقی همراه بود، علاوه بر تخصیص ویژه به تشکیل پرونده در محاکم کیفری و دادسراها تسریع کرد. شعبه رسیدگی به جرایم.در صنعت برق.همان و و هیچکس خواستار مشکل نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید