ساخت و ساز غیرمجاز اصلا به نفع یزد نیست / چهار برابر قیمت ساخت و ساز غیرمجاز در یزد


ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819886

شهردار یزد گفت: هزینه ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر چهار برابر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به طرح تسهیل شرایط اخذ پروانه ساختمانی از افزایش چهار برابری متراژ ساخت و سازهای بدون پروانه خبر داد و گفت: راه به سمت ماده 100 در دو سه سال گذشته و قطعا این روند در این سال و در سال های آینده تشدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری برای تسهیل در اخذ مجوز برای مردم است، افزود: امروز هزینه ساخت و ساز بدون پروانه چهار برابر ساخت و ساز با پروانه است و حرکت به سمت ساخت و ساز بدون پروانه به صلاح نیست. اجازه. ” از این رو از مردم می خواهیم حتی اگر از قانون برای راحتی کار استفاده می کنند، برای بررسی وضعیت زمین با شهرداری منطقه تماس بگیرند.

شهردار یزد با بیان اینکه نگران وضعیت مردم پس از شروع ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم، افزود: تقاضای مردم نقش مهمی در توسعه خدمات شهری دارد و انتظار داریم خبرنگاران همچون چشمان جامعه به آن رسیدگی کنند. این موضوع به طور جامع.رویکرد عقلانی به توسعه.«کار خود را بگذارید.

شهردار شهر میراث جهانی یزد، ارائه خدمات مناسب و به موقع را از اولویت های اجرایی دولت شهری دانست و گفت: تلاش می کنیم از همه فرصت های موجود برای ارائه خدمات یکپارچه و منطقی به شهروندان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد گفت: وجود قوانین متناقض در حوزه حکمرانی شهری زمینه لازم را برای سارقان زمین ایجاد کرده است و باید برای ساماندهی این مهم بسیار شفاف و دقیق عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید