شناسایی بیش از 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در عرصه های جنگلی نوشهر


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821196

سعید یزدانی از شناسایی بیش از 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در عرصه های جنگلی و مرتعی شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سعید یزدانی صبح امروز در جلسه انفال منابع طبیعی شهرستان که با حضور اکبرزاده نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با جنگل زدایی و کوهنوردی برگزار شد، گفت: این تعداد تخلف و تجاوز به عرصه های ملی را در سال جاری شناسایی کرد. منطقه با همکاری سپاه و سایر نهادهای مرتبط انجام شد.
وی با اشاره به وجود بیش از 270 قطعه 10 هکتاری جنگلی و دشتی در این شهرستان، افزود: متأسفانه در سال های اخیر بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی صورت گرفته است در حالی که در دهه 40 صنوبر برای تولید چوب «در صنعت نجاری به اشخاص حقوقی و حقیقی واگذار شد و اکنون تیدبل به ویلا تبدیل شده است.
فرماندار نوشهر گفت: اگر مسئولان گذشته در بازدید از این مناطق از روند ساخت و سازها و ساختمان های نیمه کاره تصویربرداری می کردند و پروتکل ها را تنظیم می کردند و نظارت مستمر داشتند، امروز وضعیت اراضی ملی این شهرستان وجود نداشت.
وی گفت: به عنوان مثال در بازدیدهای محل اگر یک ساختمان نیمه کاره در اراضی ملی حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد و علاوه بر دستور جلسه متوقف شود، از ساخت و ساز ساختمان جلوگیری می شود اما متاسفانه چنین گزارش هایی در پرونده‌ها مشاهده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید