رفع تصرف 5 هکتار از اراضی جنگلی نوشهر پس از 17 سال


ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810880

حسینعلی ابراهیمی گفت: بزرگترین تصمیم نهایی برای پایان دادن به تصرف اراضی ملی در مناطق حفاظت شده استان مازندران صادر شد. اراضی جنگلی منطقه حفاظت شده آلبورگ مرکزی در شهرستان نوشهر با صدور رای قطعی دادگاه حذف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی ابراهیمی در گفت و گو با بلاغ گفت: با صدور آراء قطعی از سوی دستگاه قضایی، قرار بازداشت رفع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: امروز چهارشنبه بخشی از این حکم در مساحتی معادل 20 هزار متر مربع اجرا شد.

وی این احکام را مهمترین مصوبه خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست مازندران طی چند دهه دانست و افزود: ارزش واقعی این اراضی تصرف شده بیش از 3 هزار میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حجم عملیات نهایی را شامل لغو تصرف حدود 50 هزار متر مربع، 12 واحد مسکونی و ویلایی، یک سایت تجاری، 2 واحد دامداری اعلام کرد که در روزهای آینده تامین می شود. ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات اجرا خواهد شد.


ابراهیمی در پایان از حمایت های استانداری مازندران به ویژه معاونت سیاسی امنیتی استانداری و دادگستری استان و شهرستان و دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان و شهرستان و دستگاه های اجرایی تشکر کرد. آزار و اذیت مجدانه محیط زیست در استان مازندران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید