رفع تصرف 438 هکتار از اراضی ملی توسط متجاوزان در مازندران

ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781185

رئیس شورای حمایت از دارایی عمومی مازندران اعلام کرد؛

محمدصادق اکبری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 438 هکتار از اراضی ملی به ارزش بیش از 16 هزار میلیارد ریال در مازندران مصادره و حذف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: برای حفاظت از اراضی ملی و برخورد جدی با دلالان و تخریب کنندگان اراضی ملی و دولتی، 438 هکتار از اراضی ملی در 484 پرونده و در جریان اجرای آرای قطعی دادگاه ها علیه غیرقانونی است. مهاجمان او را بیرون آوردند و آزاد کردند.

وی بیان می کند: به ازای هر تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغات 1227 پرونده رسیدگی شده و پس از حذف بنای غیرمجاز در شش ماه گذشته در مجموع 116 هکتار از این اراضی مرمت شده است. شرایط قبلی

رئیس شورای خزانه داری مازندران گفت: حفاظت و صیانت از اراضی ملی جز با همکاری سازمان های ذیربط، شوراهای اسلامی روستا، دهیاران، همیاران طبیعت و مردم امکان پذیر نخواهد بود.

اکبری برلسوم بر لزوم هوشیاری بیشتر ناظران در انجام وظایف محوله در خصوص صیانت از بیت المال تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه های متولی در تمامی موارد تخلفات منابع طبیعی، حقوق عامه و بیت المال با متخلفان و متخلفان و متخلفان، از اقدامات قانونی دستگاه های متولی حمایت می کند. با جنایتکاران برخورد قاطعانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید