رفع تصرف بیش از ۱۷۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان

از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون انجام شد؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع تصرف ۱۷۷.۳ هکتار اراضی ملی و دولتی استان به ارزش بیش از ۱ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان خبر داد.


به گزارش

خبرگزاری موج

اصفهان

، علیرضا قاری‌قرآن در خصوص اقدامات به عمل آمده در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال اظهار کرد: این اداره‌کل با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند. 

وی افزود: به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان توسط نیروهای یگان حفاظت اراضی رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌گیرد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۱۷۷.۳ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۶ شهرِ داراب اراضی ملی و دولتی با هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان، رفع تصرف شده است. 

وی با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده بیش از ۱ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای ۱۴ فقره حکم قطعی قضایی و ۵۳ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است.   

قاری‌قرآن افزود: با اجرای این احکام قضایی در مجموع ۷.۳ هکتار اراضی ملی و دولتی در مجموع به ارزش ۱۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شده است. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان به ارزش ۱ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان نیز رفع تصرف فوری شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند. 




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید