رفع تصرف بیش از 57 هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896401

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

عطا اله اکبری اعلام کرد: 57 هزار و 650 متر مربع از اراضی دولتی این استان به ارزش 192 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای حکم قضایی توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل خلع ید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطا الا اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: این میزان رفع تصرف اراضی دولتی طی 21 عملیات توسط افراد فرصت طلب و سودجوی حفاظت از اراضی کشور است. واحد اداره کل راه و شهرسازی استان با مساعدت و حمایت دولت دادگستری و نیروی انتظامی استان را ترک کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین حذف مشاغل در این مدت از استان به ترتیب در زاهدان و سراوان توزیع شده است.
وی اعلام کرد: با سودجویانی که قصد دست اندازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، قطعا و قاطعانه برخورد خواهیم کرد و برای تحقق این مهم از تمامی اختیارات اجرایی و مقننه استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: یگان حفاظت این اداره کل در مقابل سودجویان و فرصت طلبان محکم ایستاده و دست متخلفان اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

اکبری خاطرنشان کرد: مردم در معاملات خود احتیاط را رعایت کنند و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات ذیربط نسبت به خرید ملک اقدام و در مواجهه با زمین خواری با شماره تلفن 1656 تماس بگیرند. به واحد حراست 24 ساعته

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید