لغو تصرف بیش از ۷۷ هزار متر از اراضی ملی تهران در گشت‌های نوروزی


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819196

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران اعلام کرد؛

فرمانده یگان پدافندی اداره کل منابع طبیعی استان تهران از اجرای 72 مورد لغو تصرف در اراضی ملی استان تهران به مساحت 77 هزار و 700 متر از گشت‌های نوروزی نیروی دریایی ارتش خبر داد. واحدهای حفاظتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد ناصری نیکو گفت: متأسفانه در ایام نوروز فرصت طلبان و پیروزمندان با تصور اینکه در این ایام نظارت دقیقی وجود ندارد و اکثر ادارات و سازمان ها تعطیل هستند، از این موقعیت نهایت استفاده را می برند و تصرف اراضی ملی را تخریب می کنند. منابع و کاربری زمین

احمد ناصری نیکو افزود: با توجه به اینکه عده ای فرصت طلب و دلالان برای تصرف اراضی ملی و دولتی و دست اندازی به منابع طبیعی در ایام نوروز اقداماتی انجام داده اند، گشت های نوروزی یگان های پدافند استانی و شهری با تمام توان در منطقه حضور یافتند. و 24 ساعته «با این افراد برخورد قانونی شد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، حمله به انفال و… این گشت ها نه تنها در ایام نوروز، بلکه امسال نیز فعال خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت منابع طبیعی و مدیریت آب استان تهران، ناصری در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را سریعا از طریق تماس تلفنی به اداره حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند. 1504 و سیستم 139.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید