رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833993

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از حذف 13 هزار و 100 متر مربع زمین دولتی به ارزش 50 میلیارد ریال با رعایت حکم قضایی یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد. ریاست در فروردین امسال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی مقدسی در گفت وگو با خبرنگار عصر هامون گفت: همکاری قوه قضائیه و نیروی انتظامی.

وی با بیان اینکه بیشترین فتوحات استان در این مدت در شهرستان زاهدان توزیع شده است، گفت: با سودجویانی که قصد دست اندازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند قاطعانه و قاطعانه برخورد خواهیم کرد و برای تحقق این امر از آنها استفاده می کنیم. تمام اختیارات اجرایی و قانونی ما

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی افزود: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت در مقابل سودجویان و فرصت طلبان ایستادگی می کند و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

مقدسی گفت: مردم باید در معاملات خود شرایط احتیاطی را رعایت کنند و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات ذیربط برای خرید ملک و در صورت زمین خواری به شماره تلفن حراست 1656 به صورت 24 ساعته اطلاع دهند. در روز روز.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید