رفع تصرف فوری اراضی ملی استان اصفهان به ارزش هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد:

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری بیش از ۱۵۳ هکتار اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۱۶ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ امیرسعید باقری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف‌شده ۱۶ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال برآورد شده، عنوان کرد: برای این اراضی در مجنوع تعداد ۴۳ مورد تعرض گزارش و واقع شده بود که با اقدامات به‌عمل آمده مورد رفع تصرف قرار گرفت و با معترضان برخورد شد. 

وی درباره مجموعه اقدامات به‌عمل آمده در راستای رفع تصرف اراضی ملی از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: ۱۵۳ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره ۱۱۵ شهر این استان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض فوری شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد؛ بنابراین هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس‌کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به‌شمار می‌رود. 

این مقام مسئول گفت: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه‌روزی به‌منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال بوده و مردم عزیز استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند. 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید