از ویزیت رایگان بیمار تا افتتاح غرفه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی، بیش از 95 برنامه مختلف هفته بسیج در طرقبا شاندیز اجرا می شود.


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912063

فرمانده ناحیه طرقبه شاندیز ارتش اعلام کرد؛

پانیده گفت: در هفته بسیج بیش از 95 برنامه مختلف با تاکید بر جهاد تبین در قالب های فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله پسندیده در گفتگو با صبح توس در طرقبه شاندیز با اشاره به فرا رسیدن هفته خجسته بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیجی، اظهار داشت: وی که در این ایام دفاع از ناموس و امنیت مردم را تحت الشعاع قرار داده بود، گفت: قطعاً دشمنان این مرز و بوم و فریب خوردگان درون نمی توانند خللی در اراده و موقعیت مردم در مقابل یاغیان و دشمنان ایجاد کنند. از این سیستم.”

وی تصریح کرد: مردم فهیم و فهیم ایران اسلامی با روحیه بسیجی و بصیرت والای خود، طغیانگران را همچون گذشته سردرگم کرده و امید کسانی را که سعی در جدایی این ملت از امام و آرمان هایشان دارند ناامید خواهند کرد. شهدا و انقلاب .

فرمانده ترگبه شاندیز با اشاره به شعار هفته بسیج امسال که به نام بسیج در خدمت ملت ایران نامگذاری شده است، گفت: در راستای روحیه خدمتگزاری بسیجیان، در هفته خجسته بسیج که از 8 آبان ماه تا پایان سال جاری ادامه دارد. ۱۴ آذر ۹۵ بیش از عنوان برنامه های متنوع با محوریت جهاد تبین در سطح شهرستان طرقبا شاندیز برگزار می شود.

030630e1 9270 4e1d abf0 e58a14187b4f خبر خاکستری

وی با اشاره به اقدامات ارزنده بسیج برای سازندگی شهر در قالب 90 گروه جهادی گذشته و حال گفت: بهره برداری از چندین پروژه در هفته بسیج از جمله بهسازی چند مدرسه، بازسازی خانه سالمندان و … ویزیت رایگان بیماران، افتتاح غرفه های صنایع دستی و نمایش تولیدات بسیج کارآفرینان، توزیع لوازم التحریر و بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت در شهرستان طرقبه شاندیز از دیگر اقدامات پیش بینی شده بسیج از ساخت و ساز سپاه ترگاب شاندیز در طول این مدت است. هفته پر برکت بسیج

پانسید با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی عفاف و حجاب در این شهرستان گفت: برگزاری یادواره بیش از 4 شهید و تجلیل از شهدای حوادث تروریستی اخیر و شهدای امنیتی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، آغاز طرح پژوهشی در خصوص موضوع تبیین جهاد و بیان گام ها دومین روز انقلاب نیز از برنامه های هفته بسیج در طرقبه شاندیز است.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی دانش آموزی و نوجوان، اجرای گردش خانوادگی، اختتامیه مسابقات ورزشی با عنوان لیگ انرژی مثبت دانش آموزان دختر و پسر شهرستان طرقبه شاندیز که از هفته بسیج دانش آموزی آغاز شده از دیگر موارد جذاب است. برنامه هایی برای دانش آموزان شهرستان در طول هفته بسیج خواهد شد.

فرمانده ترگبه شاندیز تاکید کرد: برای خدمت رسانی بیشتر ادارات به مردم حضور اکیپ های تخصصی بسیج ادارات در قالب 10 دور و رفع مشکلات مردم از دیگر برنامه های هفته بسیج این شهرستان است. دورهای صالحین بسیج در نماز جمعه دشمن در هفته بسیج برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اقتدار بسیج در 14 آذر گفت: تقدیر از جهادگران و کارآفرینان بسیجی، تجلیل از فعالان علمی و نخبگان بسیجی، ورزشکاران، فرماندهان، پیشکسوتان بسیج و منتخبان بسیجی از دیگر برنامه های مهم به مناسبت هفته بسیج در طرقبه شاندیز است. .

پانیده خاطرنشان کرد: اجرای گشت های رضوی، اکران فیلم، نشست های بصیرتی در قالب تبیین جهاد، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان از برنامه های مشترک در سطح پایگاه های مقاومت بسیج طرقبه شاندیز در طول هفته خواهد بود. بسیج..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید