برپایی بازارچه صنایع دستی نوروزی در ۱۲ نقطه استان کرمان/ بیش از ۴۰۰ غرفه برای هنرمندان و صنعتگران تدارک دیده می شود.


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813919

کاظم حسین زاده با بیان اینکه بازارچه های نوروزی صنایع دستی در 12 نقطه استان برگزار می شود که می تواند گردشگران را جذب کند، گفت: این بازارچه ها بیش از 400 غرفه را در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار می دهند تا محصولات خود را تولید کنند. در ایام نوروز به این صورت عرضه کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم حسین زاده در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه در نظر داشتیم در نوروز بازارچه های صنایع دستی را برای ایام نوروز در استان ایجاد کنیم، گفت: این بازارچه ها در 12 نقطه استان که قابلیت جذب گردشگر را دارند برگزار می شود.

معاون صنایع دستی استان کرمان ادامه داد: بیش از 400 غرفه برای هنرمندان و صنعتگران در این بازارچه ها مهیا می شود تا در ایام نوروز محصولات خود را ارائه و عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است بازارچه های صنایع دستی در نوروز در دوازده نقطه کرمان، سیرجان، بم، رفسنجان، زرند، انار، شهداد، باغ شاهزاده ماهان و … برپا شود، گفت: نمایشگاه های صنایع دستی نوروزی با احترام برگزار می شود. دستورالعمل ها و رویه های بهداشتی اعلام شده از طریق ستاد ملی تاج و تخت.

حسین زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه ها احتمالا تا دوم فروردین برگزار می شود، تصریح کرد: برخی از شهرهایی که ظرفیت و شرایط لازم را دارند می توانند تا قبل از نوروز بازارچه های خود را در نوروز برگزار کنند و ما این موضوع را داریم. چرا که شهرها در حال برنامه ریزی و آماده سازی برای ایجاد بازارچه هستند.

معاون صنایع دستی خاطرنشان کرد: فراخوان را آماده می کنیم و از طریق این فراخوان اعلام می کنیم کسانی که در حوزه صنایع دستی فعال هستند و از هر استانی مجوز تولید صنایع دستی دارند می توانند در این بازارچه ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید